1686052.jpg

Niinpä niin, aurinko paistanut koko päivän ja lämpöäkin ollut kiitettävästi. Meikä istunut töissä koko päivän ja nyt kun ehotin kaverille, et lähetään terdellä käymään, niin toinen nihkeilee! Ei näitätämmösiä päivä nyt kuiteskaan liian usein tänä kesänä oo ollut. Et kiitti vaan. Oon koko viikon himoinnut Valion hurmaavaa minttusuklaapikaria ja tänäänhän tuon ostin ja popsin hyvällä omalla tunnolla kerrankin :) Muutoinkin annoin luva itselleni, että tän päivän kalorit saa olla 700 ja 800 välilät (sisältäen jäden), koska on kerrankin semmonen fiilis, että viikonloppu voi onnistua repsahtelematta. Molemmille päiville sallin ton 800, eikä mun elämä lopu 1000 kaloriin. Kunhan ei tule niitä perinteisiä 2000->kcal päivä ahmimisia. Ens viikkoonkin olis helpompi lähteä ees vaa´an näyttäessä 46:lla (tai 45;) alkavaa lukua, kuin 48,0 mitä se viime maanantaina näytti (!!!)

Pääsin livahtamaan tänään onneks töistä ulkoilemaan ja moikkaamaan yhtä kaveria, ketä olen viimeks reilu puoli vuotta sitten nähnyt. Ajoivat mua moikkaamaan kotimatkallaan tänne. Se asuu meinaan >300km päästä tästä mun kotipaikkakunnasta. On se vaan niin ihana edelleen. Ja edelleen yhtä ihanan varattu :D







Aamupala:
* puolikas annos mustikka havrea+1,5dl karvias-b.marjakeittoa ja kahvi rasvattomalla maidolla

Töissä:
* 4dl sitä mun eilen tekemää bataatti-porkkanakeittoa

Kotona:
* 2 reissumiehen puolikasta (eli yks kokonainen) juustolla ja kurkulla
* Hurmaava minttusuklaa pikari :)~

Illalla:
* 200g isin tekemää perunasalaattia (aijjjaijjjii)
* kasvisvarras (sipuli,kesäkurpitsa,paprika)


= n.800kcal