1682563.jpg

 

Aamupaino tänään 46,6kg (läski, wuhuuuu!!). No, eilen ei tosin maha toiminut koko päivänä, tänään on jo pariin otteeseen toiminut :D Tein eilen (tai no joo, iskä teki) mulle kaalilaatikkoa, jota otin evääks töihin. Töissä on taas ollut melko hässäkkä päivä - onneks on huomena vapaa. Pitäis ottaa selville, onko mun kynsihuolto huomena vai torstaina. Kyllä huomaa, että on jo omat kynnet selkeesti kasvaneet :D Ei mulla kyllä kovin pitkään oo näitä varaa uusia kuukausittain, mutta jos nyt ainakin vielä kerran, hehheh.

Huomena saatan myös mennä illalla tapaamaan J:tä, tota ex-säätöä, kenellä lauantaina olin yötä. Jotain piristystä saatava thän elämään, vaikka tiedän, ettei mitään vakavaa olekaan odotettavissa. Enkä mä nyt tiedä haluaisinkokaan. On vaan jotekin niin läheisyydenkipeä olo :>

Olispa huomena aurinkoinen ilma, niin vois vaikka lenkillä aamusta käydä. Ja ottaa arskaa. Mä toivon nyt koko sydämestäni, että saan nää mun ruokailut aisoihin. En meinaa kestä ainaisia morkkiksia, mitkä ei todellakaan ole kovin pieniä. Olen myös kyllästynyt näkemään joka yö unia ruuasta ja siitä että unissani repsahdan. Miten ruoka onkaan päässyt näin pahasti hallitsemaan minua. Eikö minun pitäisi olla se, joka ruokaa hallitsee. Huomena mennään suurustetun kanakeiton voimilla ;)


Aamupala
* kahvi rasvattomalla maidolla
* puolikas annos havren mustikkapuuroa+1,5dl mustikkaskeittoa

Töissä:
* 400g kaalilaatikkoa (pelkkä kaali, ei jauhelihaa tms.)

Kotona:
* 200g kaalilaatikkoa
* 70g maitorahkaa+0,5dl mustikkakeittoa
* 2 hapankorppua

= n.400kcal