On jännä  huomata miten paljon annan elämäntilanteeni vaikuttaa syömisiini :( Siitä on pakko päästä eroon. Viikonloppuna ahdistus oli ainakin potenssiin miljoona, joten ruokaahan sitä tuli naamaan lusikoitua oikein urakalla - ja kaikenlisäksi pahaa sellaista. Tuntu ettei millään muulla ole väliä, kuin sillä, että rangaitsen itseäni syömällä ihan ähkyyn :(

Päätin että eilinen oli ensimmäinen päivä uuteen suuntaan. Yllättäen ei ollut kamala nälkä edellispäivän ähkyjen jälkeen ja muutenkin kamala kiire, joten ensimmäisen kerran tuli syötyä vasta illalla 17 jälkeen. Eilisen kalorit jäi 540kcal paikkeille, johon olin erittäin tyytyväinen. Olen luvannut, että en saa syyllistää itseäni kunhan kalorit pysyvät alle 1000 arkipäivisin. TIEDÄN oikeasti etten 1000 kalorilla lihoa, mutta tietenkin mitä vähemmän syön, sen parempi mieli on.

Voi jopa olla mahdollista, että oon saanut jotain lihaksia mahaan ja käsiin, mutta kyllä tuo painonnousu johtuu myös mun syömisistä :D Kun saan painoni takaisin 45kiloon, lupaan laittaa itsestäni uuden kuvan. Aamupaino tänään oli 46,1kg.

Tänään on taas edessä pitkä päivä, kun töistä suoraan koulutukseen ja oon sitten vasta joskus 22 aikoihin kotona :/ Kalorit oon suunnitellut tälle päivälle 400-600 välille. Ja en tietenkään ole lopettanut tänne kirjoittamista, kamala kiire, stressi ja ahdistus vaan ollut, eikä ole ollut mieli kirjoittaa epäonnistumisia tänne :(

Mutta jatkossa päivitän - säännöllisesti =)