Hiphei!

En ole taas tänne mitään päivtellyt, kun paino on vetänyt jojona kaikkea 46-48,5kg:n välillä. Sinne 50:n ei onneks oo jouduttu :D

Nyt tuntuu taas, että olisi motivaatio kohdallaan (toivotaan että kestää..) Paino kyllä tänä aamuna oli niinkin hurjasti, kuin 47,3kg, muttamutta..ehkä se tästä :D Tosiaan. Vatsa- ja käsilihaksia oon koittanut tehdä. Etenkin kun tiedän vatsani olevan ehkä mun kroppani ällöttävin kohta. Kaikki läski siis kertyy masuun :(

Haluan todellakin olla kesän alussa kesäkunnossa, jotta kehtaan hupparia vähemmissä vaatteissa ulkona liikkua ;) Mulla on nää viikot sujunut ihan hyvin 500-900kcal, mutta noi vloput on koitunut kohtaloksi ja sen vuoksi painokin on jojoillut.

Voisin kyllä ylpeänä kertoa, että mulla on semmonen minipussi m&m karkkeja säilynyt laukussa jo toissapäiväisestä lähtien ;) Perjantaina olis ehkä leffailta, joten sitä varten ne siellä on. Tarvitsisin vaan nyt tähän onnistumiseen tukea, mutta kun tuntuu että oo ihan yksinäni tän kanssa. Kaverit tietää mun sh:sta, olettaen että se on jo ohi ja tiedän etten voi ruuasta puhua niille mitään, ellen halua saada päälleni kamalaa huutosaarnaa. Blaah. Kunhan saisin painoni edes 45,5kg:n niin voisin laittaa kuviakin taas..Jos sitten ehkä huomaisi vaikka jotain kiinteytmistä..no en tiiä. Nyt en ainakaan tässä kunnossa kehtaa kuvia laittaa :D