Koin sitten tänään semmosen herätyksen, että päätin ryhtyä toimiinkin. Sovittelin tossa muutamia farkkuja ja hameita jotka oli mulle hyvinkin sopivia - ellei peräti löysiä viime kesänä. No nythän noi näytti ihan kamalilta kaikki mun päällä. Oon aina kärsinyt siitä, että kaikki läski mitä mulle tulee, kertyy sitten vyötärölle :(

Viime syksynä kun koulu alkoi, mä painoin 47,5kg ja pidin itseäni hyvin läskinä (!!) Vaikka muiden suista kuulin olevani laiha, en sitä ite tajunnut. Nyt kun käväsin vaa´alla koin kova herätyksen. Täytyy myöntää itsellenkin, että kai mä sitten olin laiha sillä nyt vaaka näytti hyvinkin surullista lukua 56-58kg :S Päädyin siihen, että on pakko ryhtyä toimenpiteisiin. Mieluummin laihdutan tuon 10kg ja mahdun taas useampiin melkein käyttämättömiin farkkuihin, kuin ostan uusia kokoa isompia :(

Noh kävin tänään ostamassa sitten tota Allevoa kick start paketin. Uskoisin sen olevan helpompi alku, kun saisi kerralla rykäistyä hyvän alun. Keittoja vastaan minulla ei koskaan ole mitään ollut, päinvastoin - rakastan tomaatti- ja kanakeittoja. On vaan taas omaa laiskuutta/saamattomuutta ollut tuo, että iltaisin on kotona mässyttänyt ja kiloja kertynyt :(

Aiempaa "laihdutus" historiaa mulla ei sen kummemmin ole. Pari vuotta sitten painoin n. 61kg, silloin koin edellisen herätyksen. Kilot tosin lähtivät ihan vain terveellisesti syömällä. Kun olen tämmönen karkkihiiri, että tuppaa tulla nuo kilot niiden takia. Nyt peukut pystyyn, tavoitteena on kuukaudessa saada paino lähemmäs 50kg. Saa nähdä onko miten kohtuuton tavoite. Pyrin kuitenkin päivittäin tänne päivitellä tilanteita ja syömisiäni jos vain muistan. Kunhan opin tuon kuvien lisäyksen tänne, voisin laittaa pari kuvaa itsestäni tässä nykyisessä kunnossa :D Voi sitten itsekin siitä seurata tilannetta, jos vaikka viikon välein niitä päivittelisi.
Tän päivän kalorimääräksi tuli 1250kcal. Kääks! Mutta huomena se puristus sitten alkaa.

Tämän hetkiset mitat:

Pituus ~156cm
Paino ~57kg

Tavoitepaino ~45kg