1670610.jpg


..Alkaa olla, pikkuhiljaa. Aamupaino, ihanan ihrainen 47,1kg (LÄSKI). Viime yö taas vaihteeks meni heräillessä ja katellessa kelloa, aamulla sitten taas melko olemattomilla unilla (tai niin ainakin itestä tuntui) töihin. Onneks oli noin kurja ilma tänään, vaikutti myös varmaan siihen, ettei käynnyt niiiin paljoa asiakkaita. Tänään ei ois pää kestänyt 8h hymyillä naama punasena huutaville asiakkaille.

Siitä voisin olla kiitollinen, että juhannuksena tuli juotua vaan yhtenä päivänä. Mä en ensinnäkään ymmärrä mistä mulle on tullut pakkomielle tilata baarista lähdön jälkeen ( 3 kerta peräkkäin) falafel pitaleivällä :D Eipä ollut viime perjantaikaan poikkeus.

Tänään on taas ollut järki päässä noitten syömisten kanssa, listailen niitä vaikka tossa vähän myöhemmin kunhan tiiän kokonaismäärän :) Mun suurin haave tälle viikolle on, että syömiset pysyi 3500-4000kcal/koko viikko. Voi vitsit jos pystyisin siihen. Kyllä mä pystyn.









----
edit 23:15

Noniiin, eli tän päivän syömiset syöty, ehkä tää paino vielä joskus sinne 43kg saadaan hinattua (i certanly hope so :D).

Aamupala:
* 1 kuppi kahvia rasvattomalla maidolla
* puolikas annos (18g) Havren mustikkapuuroa mustikkakeitolla

Töissä:
* 50g Mung-pavun ituja
* 95g broilerin rintafilettä
* 40g raejuustoa

Illalla kotona:
* 100g Mung-pavun ituja
* 1dl mustikkakeittoa 6g vehnäleseitä
* kasviksia uunissa -> 35g porkkanaa, 30g ananasta, 40g sipulia, 5g valkosipulia ja 50g kesäkurpitaa. Näihin lisätty 5g oliiviöljyä ettei pala kiinni

= 465 kcal


Päivän ihanimman kommentin kuulin täysikäisen pikkuveljeni suusta, jolla on aina ollut tapana dissata mua ja mun painoa kaikin mahdollisin tavoin (onnistumisprosentti 100), mitkä vain voi satuttaa mua. " Twinkle, sä oot muuten oikeesti laihtunut" :)<3 ehkä toi lause motivoi taas eteenpäin. Joku sentään huomaa. Ehkä mä olen oikeasti laihtunut.

--------

Ja Kirppu hoi, mihin sun blogis on kadonnut o_O!!!!