Mikä siinä on, etten osaa vloppusin syödä niin kuin NORMAALIT ihmiset?? Miksi pitää vetää överit? Kun maha on jo räjähdyspisteessä, niin kuka käskee survomaan sinne vielä lisää ruokaa?

On sitten tosi ihana olo näin maanantaisin nousta sängystä tuntien itsensä ryhävalaaksi ja turvonneeksi joka puolelta, eikä sinne vaa´allekaan uskalla mennä :| Päätin että en osta jääkaappiini vlopuiksi jatkossa mitään ruokaa jota olisi mahdollista ahmia. Siis mitään ennaltasuunnitelematonta! Mä niiiiin vihaan itseäni oikeasti :( Päätin että käyn vaa´alla aikasintaan keskiviikkona tai torstaina. Ennen sitä en uskalla katso niitä lukeamia, repisin varmaan vaan pääni irti :D

Viikonloppuna oltiin baareilemassa, joka osittain johtikiin övereihin ruuan suhteen, mutta en mä sitä voi syyttää vaan ainoastaan helvetin huonoa itsekuriani.

On myös kiva, jos joskus kuulee joltain laihtuneensa, mutta sain vloppuna kuulla eräältä pojalta tosta mun laihtumisessa vähän siinä muodossa joka sai mut ajattelemaan että oon edelleen kamala tankkeri ja mun on pakko saada painoa vieläkin pudotettua (ainakin takas siihen 43kiloon). Tää kyseinen poika tuli mulle ensiksi heittämään juttua miten varmasti tietää mut jostain. Totesin vaan että varmaan kyllä erhdyt henkilöstä. Sitten se jäi miettimään siihen ja intti että varmasti tietää ja tokaisee sitten yhtäkkiä, että EIKÖ VAAN ETTÄ OOT JOSKUS OLLUT TOSI PALJON LIHAVAMPI? SIIS TOSI TOSI PALJON! Mitäs siihen sitten muuta ku meen vaan tosi vaikeaks ja totesin että joo niin varmaan oon ollutkin. Kyseinen henkilöhän ei jättänyt mua vielä rauhaan vaan myöhemmin taas häneen törmätessää alotti saman inttämisen että IHAN VARMASTI OOT OLLUT AIEMMIN TOSI LIHAVA, SIIS OIKEESTI.

Silleen että joo, kiitos kohteliaisuudesta :D

1626414.jpg