Eilen en sitten onneksi enempiä ruokia syönnyt. Paitsi 2 jalopenoa. Käytiin baarissa ja olin humalassa, mutta niitä kaloreita mä en laske :D Tänään on laiskottanut paljon. Kohta onneks rakas ystäväni tulee tänne ja aateltiin kattoa jotain leffaa :) Pitäis tehdä kyllä nyt vlloppuna noita koulujuttuja, niitä on ihan liikaa rästissä. Samoin sain äsken puhelinlaskuni joka oli VALTAVA :( En kyllä halua ajatella sitäkään tänään. Huomena ois kampaajapäivä<3

Syömisiä:

* Geishakarkki (54,5kcal) <- Mikähän idea??
* Kananuudelikeitto (50kcal)
* Makaronia (180kcal) <- Kaapista ei löytynyt muuta ja juustokeitto epäonnistui :(

Siihen asti kaikki meni hyvin, kunnes se mun kaveri tuli sipsipussin ja dippien kanssa meille ja alettiin kattomaan leffoja :(  Loppu onkin hyvin arvattavissa. Ahmin ja ahmin niitä rasvaisia sipsiä niin että mahaan alko koskemaan. Hyi vittu mullakaan ei ilmiesesti oo minkäänlaista itsekuria jos joku muu tarjoaa mulle syömisiä. Silloin kun olen yksin niin vielä pärjään, mutta muuten ei vissiin oo toivoakaan. Kaikenlisäks mua vituttaa, kun ei mulla oo digitaalista vaakaa, vaan tollanen vanha rämä. Pääsen seuraavan kerran kunnon vaa´alle varmaan jonku 3 viikon päästä, ei luoja!!!

Päivän kalorimääräksi sanon 2000kcal, oli sitten yläkanttiin tai ei :( jos jollain olisi hyviä vinkkejä parempaan itsekuriin, otan niitä mielelläni vastaan :(