1707064.jpg

Tänään on ollut niiiiin hirveä päivä. En nyt jaksa yksityiskohtaisesti selittää, mutta mun hyväntahtoisesta juttelusta ja kyselystä siskolleni lainaamia rahoja kohtaan, lähti aamulla liikenteeseen sellainen tapahtumaketju, jonka aikana sain kuulla varmaan kaikki mahdolliset haistattelut, huorittelut, vittuilut ja mun kuristaminen siskoni toimesta. Tapahtumasarjaa todisti aitiopaikalta porukat ja muuttokäsky muualle kävi molemmille ja huudot siitä miten hulluja lapsia me ollaan. Aivan. Itse koitin nostella paikoille jokaisen siskoni heittämän tavaran/vaatteen, puhua mahdollisimman asialliseen sävyyn ja lopulta lakata kokonaan puhumasta. Tilanne rauhottui siihen, kun sisko lähti ulos. Minä sen sijaan sain kuulla porukoiden väistä keskustelua siitä kuinka sairaita me ollaan, heiltä anteeksi pyytäessäni kuulla olevani marttyyri ja muutenkin syyllistyksen kaikkeen. Aivan, näinhän se meni.. Itkin silmät ihan turvoksiin, eikä itkusta meinannut taas tulla loppua. Olenhan siskoanikin siteeraten vitun idiootti itkupilli. Oli kyllä fiilikset töihin lähtiessäkin taas niiin hyvät, että. Silti mä olen maailman eniten pahoillani siitä, mitä porukat joutuu kestämään.

Mä oon tällä hetkellä kyllä totaalisesti ERITTÄIN loman tarpeessa. Tiedän, että sillon elokuussa saan pitää sen viikon lomaa. Tiedän myös, ettei kellään kaverilla oo mahdollisuutta pitää mitään lomia tuolloin, mutta olen silti katsellut matkoja. Tein meinaan tänään päätöksen, että lähden sitten vaikka yksin etelään. Miinuksenahan tossa on se, että matkan hinta nouseekin sitten yli 500€ varmaan, mutta minähän lähden. Ensiksi vähän epäröin, että uskallanko lähteä yksin..mutta, miksen? Bulgariaan ja Turkkiin en suostu reissaamaan, mutta muuten ei oikeastaan paikalla ole väliä. Kunhan pääsen RENTOUTUMAAN.
Mä oon niin täynnä tätä kaikkea.

----
edit.

Voisinko mä painaa jo sen 42 kiloa, voisinko! Mua ahistaa kaikki niin paljon ja tunnen itseni taas valtavaksi. Johtuisko tosin osittain näistä menkoista. Mulle riittää se, että painan alle 43kiloa. Vaikka sitten 42,9. Tai oikeastaan mulle riittää se, että mahdun siskon Lee:n Norma farkkuihin kunnolla (koko 24"/31"). Kokeilin niitä tänään ja sain vetskarin ja napin kiinni, mutta ei ne sopivat ole vielä. Niin ja jos jonnekkin etelään olen lähdössä ja vielä yksin, niin mun on pakko laihtuakin, jotta kehtaan hengata rannalla. Kuukausi ja 2 kiloa, se ei oo ees paha, vaan saavutettavissa.



Aamulla:
* kahvi rasvattomalla maidolla

Töissä:
* red bull, 250g pirkan naposteluporkkanoita, cottifrutti ja 2 kirsikkatomaattia

Kotona:
* puolikas reissumies pippurisella kinkulla ja juustolla
* 360g kukkakaaligratiinia
* 30g possua

= 470kcal