1689573.jpgJoo, viikonlopun syömisistä en halua edes puhua. En halua edes ajatella niitä. Mä vaan oon niin paska ja läskikasa. Päätin, että tällä viikolla pyrin syömään aamuisen puuron lisäksi vain yhtä ruokaa/päivä. Ja kalorit max 400kcal/pvä viikolla, viikonloppuna 700kcal/pvä. Mutta tärkeintä on suunnitella edellisenä iltana seuraavan päivän ruoka ja NOUDATTAA (aivan läskikasa, noudattaa!!) sitä.

Tänään mennään puurolla ja mehukeitolla. 2pss Havren mustikkapuuroa mustikkakeitolla on suunnitelmissa sallittu. Mun maha on tällä hetkellä aivan helvetin kipeä ja syyllinen siihen löytyy peilistä. Mä oon niin luuseri.

----
edit.

Töissä oli tänään vaihteeks ihan helvetillinen kiire, vessaan en päässyt (yksin kun olin) ja puuroa sain äsken syötyä. Vielä ois se yks puuropussi jäljellä. Tai sitten syön puolet siitä ja leivän palasen. Kohta lähden kuitenkin Body Jamiin ja sielä onneks saa vähän vauhtia näiden ihrojen häätämiseen. Tätä itseinhon määrää on oikeasti vaikea edes kuvailla.

 


 Aamupala:
* puolikas annos havren mustikkapuuroa ja 1,5dl mustikkakeittoa + kahvi

Töissä:
* 2dl mustikkakeittoa

Kotona:
* puolikas annos havren mustikkapuuroa ja 1,5dl mustikkakeittoa

Jumpan jälkeen:
* puolikas annos havren mustikkapuuroa + 1,5dl mustikkakeittoa
* uunivihanneksia (kesäkurpitsa 90g, paprika 70g, porkkana 55g, sipuli 40g, v-sipuli 20g + oliiviöly 3g)

= 360kcal