1686056.jpg

 

Huh, palautuhan se paino! Nyt sitten vaan suuntana se 42kg. Pakko päästä edes 43:lla alkavaan ennen lomaa. Pakkopakkopakko. Huomena lähden moikkaamaan entisiä koulukavereita opiskelupaikkakunnalle. Mennään Amarilloon syömään ja illalla baareilemaan. Ne ei ole vastanneet vieläkään Amarillosta mun kyselyyn ja elän vieläkin epätietoisuudessa sen tomaattikeiton kalorimäärän suhteen. Sallin itselleni kuitenkin ruokaa huomena max. 1500kcal, koska tiedän ettei sunnuntaista ole tulossa ahmintapäivää. Sunnuntai sisältää kanakeittoa ja junalla matkustamista. Toivon niiin kovasti onnistuvani. Toivon myös, että joku huomaisi minun laihtuneen sen muutaman kilon. Viimeksi käydessäni siellä painoni oli 47kg juuri ja juuri. Toivon näkeväni ihmisiä, joita en ole maaliskuun jälkeen nähnyt ja voi kun joku edes huomaisi minun pienentyneen. Olen huomionkipeä ihminen, sen tiedän. Olen ollut sitä jo lapsesta asti. Jos minua ei huomioitu suutuin. Kaveriporukassamme olen aina ollut se "pelle", saan tyydytystä siitä kun joku kiinnostuu minusta tai kuulen kehuja (vaikken niitä osaa vastaanottaa), mutta en voi tälle mitään. Siksi se tuntuu entistäkin pahemmalta ettei laihtumistani huomata. Nää fiilikset on niin ärsyttäviä :(

Illalla kaverin kanssa terassilla käymään. Otan lasin pepsi maxia tai jos ihan ranttaliksi pistän, niin kuivan omenasiiderin. Jälkimmäistä vaihtoehtoa tosin epäilen suuresti. Huomena meinaan on juotava useampikin siideri :D Vielä olisi 3 tuntia töissä istuttava. Ei jaksaisi :(

Tilasin muuten tänään taas meikkejä strawberrynetistä. Ihan huippu paikka jota suosittelen edelleen kaikille. Mitään postimaksuja ei tule - ja tuotteet tulevat kirjattuin postiin max 5vrk aikana. Hinnat on jopa tax free tuotteita edullisempia :)