Vappuhan meni perinteisesti grillailen, siitä en ottanu stressiä :) Sangriakin maistu hyvin, mutta 24 jälkeen iski ihan tappo väsymys ja oli pakko siirtyä kotiin nukkumaan :( Aamupaino oli 52,7, mikä ehkä selittyy eilisellä napostelulla. Kasviksia grillailin, mutta tasi sitä jokunen karkki ja sipsikin maistua.

Tänään nukuin melkein 12 saakka, josta johtuen en vielä olekaan mitään syönyt. Kahvia kyllä kupillisen juonut :)


----
Jumahdin tähän koneelle kyllä nyt ihan täydellisesti. Aika kulunut ihan hurjan nopeesti muiden blogeja lukiessa. Voi luoja kuinka läskiksi mä taas itseni niitä luettuani tunnen :( Oma kroppa oksettaa niin paljon. Eniten mua ärsyttää se, että KAIKKI ylimääräinen ihra kertyy mun mahan kohdalle. Sen takia näytänkin ihan järkyttävältä. Vaikka reidet välillä edes tuntuisivat ihan ok:lta, näytän todella epäsuhteiselta kamalan pötsini ansioista :( Ja kun kiloja edes jokunen tippuu, niin paikka ei ole maha =/ Viime kesän lopulla mä painoin 47kg. En oo koskaan (ya:n jälkeen) painanut niin vähän, silti tunsin itseni elefantiksi. Nyt kun katson yli 5kg lihavampana peiliin, näytän oikeesti ryhävalaalta. Tulee mieleen kommentit, joita sain viime syksynyä. "miten sä oot laihtunut noin paljon kesän aikana?", "Voi vitsit kun sä oot nykyään laiha". Sillon ne tuntui tosi oudoilta. Mutta kaipaan niitä todella paljon pönkittämään huonoa itsetuntoani!

Laihdutusprojektini nyt keväällä käynnisti kaverini suusta tullut lause "Vitsit kun sä OLIT viime syksynä laiha". Niin, aivan, mä OLIN. Vaan empä ollut enää. Muutkin siis huomasivat helvetin läskin ruhoni. Hassua on, että mä laihduin viime kesänä ainoastaan sillä, että työ mitä tein oli fyysisetikin kuluttavaa. Ruokavaliota en pahemmin tarkkaillut ja karkkejakin napostelin. Nykyisissä töissäni ei valitettavasti paljon tuolilta nousta, joten liikuntaa on muuten siis pakko lisätä jotta kilot lähtisivät. Myös siihen on PAKKO koittaa kiinnittää huomiota mitä suuhuni tungen. (vrt. kausi jolloin saatoin iltamässytyksekseni vetästä aivan hyvin 350g sipsipussin+2 dippiä tuntematta yhtään huonoa omaatuntoa). Tollasiin kausiin ei yksinkertaisesti oo enää varaan jos meinaan kesällä liikkua julkisesti ilman pitkähihasia paitoja.

Yks syy tähän laihtumiseen on näyttämisen tarve itselleni ja muille. Ihmissuhteet ei oo mun kohalla koskaan toiminut ja näin kävi jälleen sen pojan kanssa ketä hetken aikaa tapailin. Syytä ei hän(kään) osannut antaa, oli vain sitä mieltä ettei juttu toimi. Mulla on sitäkin kohtaan ihan älytön näyttämisen tarve, haluan laihtua ja näyttäytyä hänelle laihassa kunnossa ja näyttää että on mustakin joksikin :( Oon ihan varma, että yks syy oli mun ihrat. Ei sillä että olisin oikeasti mikään sotanorsu, mutta kun ne vaikuttaa mielettömästi mun käyttäytymiseen ja häpeilen vartaloani. Ja se varmasti näkyi myös pojalle. En kehdannut tyyliin istua sen vieressä vetämättä mahaani sisään tai peittämällä sitä löysillä topeilla/paidoilla. Mua suoraansanottuna vituttaa niin älyttömästi että sekin juttu meni puihin :( Enemmän mua ärsyttää se, että mistään ei tule mitään, kuin hän - henkilönä. En tiedä olinko mä nyt niiin kovasti ihastunut häneen. Perhoset mahasta puuttui. Mutta kun ensimmäistä kertaa pitkään aikaan tuntui, että tästä voisi oikeasti tulla jotain. Oli niin ihana kuulla kehuja hänen suustaan ja kuinka paljon hän minusta välittää. Juuri se tunne, että joku välittää susta ja ottaa kainaloon. Ja on muunkin kuin pil*un perässä. Mutta ei niin ei..Yllätyshän homma ei sinänsä ollut :/ Mutta mä haluan laihtua ja näyttää hänelle mitä menetti. Ja muillekin.

Oon koittanut nyt olla syömättä sen takia, kun porukat tulee kohta, niin grillataan possun fileitä ruuaksi. Niissä ei ole kamalasti rasvaa tai kaloreita - onneksi. Ja täytyyhän mun normaalia ruokaakin syödä. En tosin koske perunoihin, ne vaan turvottaa. Illalla on PAKKO polkea crossia. Hyi helvetti mua. Tekis mieluumin mieli lähteä lenkille, mutta mun kurkku on jostain syystä ihan älyttömän kipeä ja viimeinen lenkki ei ainakaan tehnyt sille hyvää. Lisäks mun nilkat on tosia huonossa kunnossa. Kun juoksen, niin tuntuu että muuten jaksaisin juosta vaikka miten pitkään, mutta kun jalata sanoo ei. Miten teillä muilla? Kertokaas vinkkejä miten saisin jalkoja vähän kestävämpään kuntoon ja miten te jaksatte juosta? :)

----

Onnistunut päivä tänään syöm,isten ja kuntoilun suhteen :)

----
Aamupala (14:20):
* Campbellsin tomaattikeitto (125kcal)
(1500):
* 3 kuppia kahvia maidolla

Päivällinen (18:00):
* 3 pientä grillattua "possuntassua" ja puoli lautasellista salaattia (kurkku,salaatti,tomaatti,purjo)
* Pepsi maxia 2 lasillista

Iltapala (20:30)
* Kahvia ja pepsi maxia
----
Liikunnat
* Käsilihassarja
* 30min crossia