Eilinen meni ihan hyvin, päivällä ehkä iski pienimuotoinen nälkä, mutta illalla kittasin töissä jugurttia ja tuli ihan täys olo.
Täytyy sanoa, että mulla oikeasti välillä menee niiiin hermo mun pikkusiskon kanssa. Se on harrastanut koko elämänsä urheilua, eikä sillä oo ikinä ollut painon kanssa mitään ongelmia. Se, niinkun porukatkin tietää tästä mun kuurista (piti sanoa, ettei tarvii ite maksaa kaikkia ruokia ja ettei noi ihmettele mun rajottunutta ruokavaliota). No, tänäänhän mulla sitten on päivä johon sisältyy 250-300g naudan filettä, sekä 6 tomaattia + keittoa. Oltiin äsken tossa sitten syömässä kaikki yhdessä äitienpäivälounasta ja satuin kysymään iskältä montako sataa grammaa pihvissä on johon se vastasi, että 200g. Tähän sitten sisko taas hyvin vittumaiseen sävyyn kommentoi, että voi vittu sun kanssa, ketään ei vähempää vois kiinnostaa mitä sä syöt tai sun ruokavalios. Totesin että en puhunut hänelle ja nousin pöydästä ja sanoin, että kyllä multakin sitä itsekuria löytyy, eikä sen tarvitsis aina pitää mua niin saamattomana, laiskana ja morkata mua. Porukat kommentoi siskolle, että eikö toi nyt ollut vähän tarpeetonta, johon hän, että no kun ***** on niin vitun huono itsetunto, että sitä pitää sen takia morkata. Porukat tähän, että se nyt ei varmaan siihen ainakaan auta. Sisko kommentoi, että joo just sen takia kun **** on tollanen vitun nössö jolla ei oo yhtään itsetuntoa niin sitä pitää rökittää ja morkata. Ja tällästähän tää meillä aina on. Kyllä se kieltämättä jonkin verran syö entuudestaankin heikkoa itsetuntoa, jos sen suusta tulevat lauseet on tyyliin " ****, ketään ei oikeesti kiinnosta vittu sun laihdutus ", " Ihan turhaan sä koitat laihduttaa, koska et sä siihen pysty ", " Voi saatana sä oot oikeesti läski ", " Voisit oikeesti koittaa vähän liikkua läski ", " Katotaan kuule sitten 30 vuoden päästä ootko sillon laiha ", " Ammu ittes " jne. Näitähän riittää.

----
edit.

Olin siis tänään vielä yövuoron töissä, eli oli kyllä nuppi ja mahakin ihan sekasin. Jossain vaiheessa alko huutaa kaamee nälkä, mut mitäs teet, pistät tomaatin suuhun. Tosiaan, puhettakaan ei ollut, että ne kuusi kappaletta olisin kyennyt syömään. Jäi myös keitto ottamatta, mut, no can do. Yölllä iski sitten se aivan tappava väsymys ja mun oli yksinkertaisesti pakko juoda yks Battery stripped. Toivottavasti tää ei nyt kaadu tähän :((((

Syömiset:

* 250g naudanlihaa
* 5 kuppia kahvia
* kurkkua ja salaattia
* battery stripped

= n. 400kcal


Paino, päivä 5:

* 49,9 kg (-300g eiliseen, 2,3kg yhteensä)