5. päivä


* Keittoa ainakin kerran päivässä

* 250-500 g naudanlihaa

* 6 tuoretta tomaattia

* On juotava ainakin kuudesta kahdeksaan lasillista vettä kuona-aineiden poistamiseksi, ne lähtevät liikkeelle tässä vaiheessa

 

Tälle päivälle paistoin kanaa 230g. Töissä ajattelin syödä toisen ja illemmalla kotona toisen. 6 tomaattia korvaan sitten pienellä rasialla minuluumutomaatteja. Keittoa ei kyllä erityisemmin enää tee mieli. Pakko se yks kuppi kuitenkin on syödä vissiin. Ai vitsit miten ihanaa, kun ei enää kiristä housut eikä painokaan ahdista yhtä paljon, mitä maanantaina. Nyt kun ajattelee, niin 2kg pois ja ollaan alle 43 kilon :) ihanaa. Siihen siis.

Eilen oli tullut ilmoitus, että Spirit Storesta tilaamat kengät olis tullut postiin. Pakko oli tilata, kun ei myymälöistä löytnyt 36:sta. 34-35 on siis mun oikea kengänkoko, mutta noissa nilkkureissa 36 pysyy onneks jalassa :D Pitää käydä töitten jälkeen hakemassa, sinne taas uppoaa rahaa, o-ou. Ja tässä kun pitäis olla sitä kämppää varten kovasti säästämässä. Mä vaan en hallitse mun rahankäyttöä vissiin :D

----
edit.

Voi hitto että mua ärsyttää. Menee viikot muutenkin töissä masennellen ja sitten mulla on tällasia kavereita jotka ei jaksa tehdä viikonloppuna mitään. Istun sitten kotona mieluummin yksin huomisen illan, kun nyhvään ystäväni L:n luona neljänseinän sisällä kuunelemassa neidin valitusta.


Syöty:
*230g broilerin filettä
* paistettu kokonainen sipuli
* teetä
*kahvia
* vesimelonin viipale



Paino: 44,8kg (-500g eilisestä, 2,6kg yhteensä)

wuhuu, uskalsin viimeinkin paljastaa painoni. Maanantaina olin siis s u h t e e l l i s e n läskissä kunnossa.