1658518.jpg


Tunnen oloni todellakin sellaiseksi. Vaikka söin eilen vain tuon n. 400kcal, niin aamupaino 46,8kg!! Ihan saatanasti liikaa!! Mä haluan laihaksi, mä haluan painaa 43kg, mä haluan painoni alkavan sillä 45:llä. Miten mä muuten kehtaan nähdä ens viikolla A:ta. En oikeesti kehtaa tän painosena :( Huomena ajattelin grillata kasvisnyyttejä ja kasvisvartaita. Vartaisiin laitan sipulia, paprikaa, halloumjuutsoa ja tomaattia. Nytteihin tulee hernemaissipaprikaa ja aavistus juustoa. Hätävaraksi ostin lauantaille myös maissia.Mutta jos rehellisiä ollaan, niin mun ei kuuluis syödä ollenkaan, eihän. Tän kokonen ihminen ahtaa ruokaa läskeihinsä ja turpoo - ei oo kaunis näky.

Töissä ollaan ja masu onneks täys. En sitten viittinyt niitä pikkuporkkanoita keittää broiskun lisäks vaan tyydyin rucolanlehtiin ja pieneen tomaattiin. Illalla voin sitten ne porkkanat keittää jos haluan :) Tän päivän tavote, johon olisin tyytyväinen on 500kcal. Multa ON löydyttävä siihen itsekuria!

Yllättävän vilkas aamu ollut töissä. Tunnen taas vaan itteni ihan luuseriks, kun en oo juuri mitään saanut myytyä, ainoastaan kaikki selvityscaset kertynyt mulle :( Noh, toivottavasti tää tästä :)

----

edit 17:10

Töissä istutaan edelleen, mutta kaveri soitti äsken ja pyysi saunomaan, sekä GRILLAAMAAN luoksensa. Perse. Saunomisesta kiletäydyin ja sanoin, että ilmottaa kun on saunoneet, että voisin sitten tulla..Mun on pakko kyllä syyä kotona jotain keittoa tai leipää ennen lähtöä, koska jos mä sinne nälkäsenä meen, niin ei tuu hyvää...








Syömiset tälle päivälle:


* 1 Kuppi kahvia rasvattomalla maidolla
* Hapankorppu
* Puolikas annos Havre-mustikkapuuroa 1,5dl mustikkakeittoa
* Banaanimössö (jossain vaiheessa päivää)
* Kanaa ja rucolaa (töihin)

= 350 kcal