1775708.jpg

Heräsin äsken ja oli ihan pakko keittää kahvia. Oon varmaan nukkunut liikaa, päätä meinaan särkee vähän. Eilen illalla masu murisi nukkumaan mennessä, mutta enää ei :D Kyllä mä uskon vankasti itteeni, että tästä päivästä selviydytään, etenkin kun..tattadadaaa...vaaka näytti 44,1kg :)

Eilen vielä töistä lähtiessä se yks herkkuperse muisti muistuttaa, että heeeei se sun jätskis jäi nyt pakkaseen. Sanoin vaan että syö sä se tai mä syön sen huomenna (eli siis ei tuu jälkimmäistä tapahtumaan, heh) Aattelin ottaa tänään muistitikun töihin ja edes y r i t t ä ä tehdä sitä opparia. Ehkä :D No mutta päivittelen tässä myöhemmin.

----
edit.

Töissä ollaan ja aika tuntuu kuluvan - hitaasti. Sain tehtyä sisällysluettelon oppariin, jonka lähetin mun ohjaajalle. Eli tarpeeks tälle päivälle :D Oon juonut pitkin päivää vaahterasiirappi-sitruunajuomaa - kylmänä ja lämpimänä ja en voi uskoa, mutta ei mulla kyllä nälkä oo. Mielitekoja ehkä ennemminkin. Tykkään tosta juomasta muuten lämpimänä kyllä enemmän. Onneks täällä on vedenkeitin, niin voi illalla keitellä lisää :)

Meillä oli tossa päivällä taas mukavaa matsia porukoiden - tai tällä kertaa iskän kanssa. Huusin vaan, että mä en syö, ettei tarvii mulle kattaa, niin siitähän se sitten taas lähti:


***
Isä " Siisi mitenniin et syö, tajuatko nyt miten tyhmää toi on. Oot sitäpaitsi taas jollain vaahterasiirappipaastolla, kyllä mä tiedän. Tajuatko miten tyhmää toi on, ymmärtäisin jos olisit ylipainonen."

Minä " Joojoo anna nyt vaan olla..."

Isä: " Siis sä et syönnyt eilenkään kotona, söitkö sä edes koko päivänä mitään? Et oo syönyt koko viikonloppuna mitään! Tajuatko että sulla on anoreksia. Haluatko näyttää nälkiintyneeltä luurangolta, sähän painatkin nykyään lähemmäs 40kg jnejnejne "

Minä: " Juu oon kuule kaukana anorektikosta ja etkö sä nää että kyllä mä SYÖN, söin eilenkin töissä jätskii...."

Isä " Ai jätskin söit, no sillähän sitä eletään!"

Minä: " No söin mä muutakin ja otan sitä ruokaa vaikka evääks töihin"

Isä " Joo niin otat ja heität sitten roskikseen "

Minä " Voidaanko nyt lopettaa tää keskustelu mun syömisistäni. Minä syön silloin kun haluan ja se kuuluu ainoastaan minulle. Ja olen anorektikosta kaukana, kuten tosta 40 kilostakin..."

Isä " Joo luulis vaan että ton ikäsellä ihmisellä on muutakin tekemistä, ku kytätä painoaan "
***


Että näin taas vaihteeksi meillä. Ymmärtäisin huolen, jos siihen oikeesti olis aihetta. Mutta kun edelleenkään sitä ei ole.

Laihtuminen kun tämän "paaston" idea lähinnä on, ei niinkään puhdistautuminen, niin lisään kuoritun kurkun ja vesimelonin sallittuun listaan mehukeiton, keittojen ja profeelin jugurtin lisäksi :) Ja näillä mennään ens perjantaihin asti. Tai ainakin mahdollisimman pitkään :D


Aamupaino 44,1kg