Aamupaino tänään 48,0kg :) Mahdollisuuksia siis on siihen, että lauantaina painan 47kg alkavan luvun :D Tänään ajattelin käydä solkussa ja etsimässä jotain valmistujaislahjaa. Vaikka onkin vapaapäivä, niin silti mun nyt ihan oikeasti pitäis tehdä noita koulujuttuja, jos itse meinaan joskus valmistua. Onneks ulkona on tollanen pilvinen ja tuulisa ilma, niin ei tuu niin kovia houkutuksia sinne lähteä.

----
edit.

Joo solkussa tosiaan kävin ja löysin kuin löysinkin sille ystävälleni valmistujaislahjan, johon tosin tuhlasin taas aivan liikaa rahaa. Satuin myös kävelemään ruokakaupassa naama kiinni hyllyissä ja bongasinkin mukaani kevyttä kaakaovaahtoa (55kcal/1dl) ja enhän toki voinut jättää sitä pakettia hyllyyn vaan raahasin sen kaupasta mukanani. Kai sitä vois uskaltaa vähän tänään maistaakin, kun kävin myös leffan vuokrailemassa ja ajattelin katella sen.

Mä en voi käsittää itteäni, miten helposti saankaan huonon omantunnon aikaan. Tänään soitettiin työpaikasta nro 2 iltavuoroon ja kieltäydyin (kyllä, se teki erittäin tiukkaa ja oli näääääin lähelä etten suostunut). Tästä sain sitten aikaan ihan uskomattoman huonon omantunnon ja olin vaikka kuinka monta kertaa puhelin kädessä valmiina soittamaan, että joo kyllä mä sittenkin voin tulla. Mutta oon tehnyt viimeaikoina niin hitosti töitä (töitä siis sen helvetin työharjottelun lisäksi), että ajattelin sen olevan sallittua välillä vähän lusmutakin. Huomena mulla piti olla aamuvuoro pitkästä aikaa työpaikka ykkösessä, mutta kappas vaan, ylläriylläri, joudunkin iltaan. Eihän siinä, saa sentää pidempään nukkua (tunnin), mutta kyllä se vaan olen minä joka niitä iltavuoroja suurimmaksiosaksi tekee ja kiikuttelee päivän päätteeksi rahapussit Nordean tallelokeroon.

Olen myös kerennyt laatia hieman pläänssejä lauantain ja syömisten varalle. Teen niin että syön (sitä varmasti vahdataan että kosken kaikkeen, kun tämä ystävä on itse jaksanut safkat valmistaakin) mitä mulle tarjotaan, mutta vain puolet niistä. Siis puolet pääruuasta, jälkkäreistä, dippaan sipsien sijasta vihanneksia jne. Saatana mun aivoja ja päätä oikeesti. En tajua minkä takia pitää ottaa niin älytöntä stressiä tuostakin :(

1587656.jpg

Syömiset:

* 4dl Vadelmakeittoa leseillä
* 2 kuppia kahvia rasvattomalla maidolla
* 1 Cracotte
* 4,5dl Tomaattikeittoa
* Salaatti (kurkku,punasipuli,jäävuorisalaatti,ananas,persikka)
* Battery stripped
* Blå Band kevyt kaakaovaahto!!!!!!!!

= n. 500 kcal :´´((((


Hyi saa*ana että alko oksettaan toi kaakaovaahto. Joutu pidätellä, ettei tulis oksennus :( Niin ällömakeaa. No toisaalta olihan ton syönnistä hyötyäkin - ei ainakaan HETKEEN tee mieli mitään makeaa!! :(