Eilen menin onneks sitten ton kirjotuksen jälkeen nukkumaan melkein heti. Mutta enpäs syönnytkään tuon jälkeen enää, kerrankin onnistuminen :) Tänään EI ole ollut onnistumistenpäivä. Aamulla söin maustamaton jugurttia mustikkakeitolla ja vehnäleseillä lasillisen, sekä join kupin kahvia. Tulin töihin ja olin tehnyt itselleni evääksi salaattia ja olin hyvillä mielin, että tästä tulee onnistunut päivä. Kauampa se kesti, kun duunikaveri haki meille RAHKAPULLAT ja kyllä, minä vittu menin ja söin sen!! Mikä possu mä olenkaan! Kalorilaskurista rahkapulla jossa on eniten kaloreita, sisältää niitä 275kcal!!! Musta tuntui kuitenkin että ahdoin sisääni kaloreita vähintään 10000 :( No söin sitten sen salaattini ja nyt kun piti ostaa "jotain hyvää" lätkäpeliksi taidan tyytyä pakasteporkkanoihin tai vihanneksiin joihin tämän päivän ruokailuni saakin jäädä. Aamupaino 49,6kg sentään oli mieltä lohduttava seikka tässä päivässä...

 

Syömiset:

* Jugurtti mustikkakeitolla ja leseillä (alle 50kcal)
* RAHKAPULLA (275kcal)!!!!!!
* Omatekoinen salaatti (salde,kurkku,paprika,raejuusto,ananas) (98,5kcal)
----
Peliä katsellessa:

* Pikkuporkkanoita (60kcal)
* Dietorelle karkkeja!!! Pistetääs vaik 50g (140kcal!!!!)
* Tonnikalaa (35kcal)

= n. 700kcal HYI SAATANA MIKÄ  POSSU!! :(


Ahistaa jo valmiiks huomiset juhlat!! Pitäisköhän mun skippaa aamupala ja jättää se kahviin, töistä tullessa syödä JOKO leipä tai sitten mustikkakeittoo/jugurttia?? Aattelin ostaa perus wokkivihanneksia, mistä teen folioon nyytin ja grillaan niitä vai mitä suosittelette :D? Salaattia sielä tulee kuitenkin syötyä. Pitäs saada masu kuitenkin sen verran täyteen, ettei tuu mitään sipsiä tms syötyä..

Kävi muuten ihan outo juttu tänään. Ystävä kenen luona olin lätkää katsomassa kysyi multa, että on Twinkle, onko kaikki ihan kunnossa, johon mää että häh, tietenkin on, miks ei :D? Sano vaan et oon kuulemma viime aikoina käyttäytynyt jotenkii oudosti (en vaan itse oo huomannu??). No jotain sitten puhuttiin huomisesta ja mitä sitä ostais grillattavaks ja sanoin että kai jotain vihanneksia. Johon X, että no mutta hei, sielähän on grillitassuja ostettu ym syötävää. Mun oli vaan pakko kommentoida siihen, että emmä niitä syö, en tykkää ja ne on niin rasvasia. Johon sain saarnan kuulla, et miten mä sit voin juua viinaa, siinäkin on kaloreita jne. Ja miten se on musta kohta huolissani, että mulla on joku sairaus kun kyttään niin syömisiäni :D En kuulemma ennen oo ollut sellanen joka syömisstään tms puhuu. Hassua, sillä en mä puhu nytkään. Ainoa asia mitä olen todennut on etten grillitassuihin koske. Se yritti syöttää mulle vielä jotain juustoa tms josta kohteliaasti kieltäydyin. Freaky :D