Jotenkin oon taas koittanut vältellä koko ruoka aihetta ja yrittänyt saada ahdistuksen poistumaan, mutta aika turhaan. Paino on siinä 46-47 välillä.

Oon koittanut ottaa tavoitteekseni ennemminkin kropan kiinteyttämisen (tosin voisko joku taikoa mulle päivään vähän lisää tunteja sitäkin varten :D), mutta painon mä haluan takaisin 44-45kg välille. Vaikka oonkin taas näin "läski", niin maha sentään on timmimmässä kunnossa, kuin laihdutukseni alussa tässä samaisessa painossa. Voi kun saisin painoa vähän alas, niin kehtaisin ehkä laittaa jotain uusia kuviakin :D

Töissä on ollut pidemmän aikaa kamalaa stressiä, joka vihdoinkin helpotti, kun eräs työkaveri jonka kanssa henkilökemiat ei kohdannut niin yhtään, päätti lopettaa. Koulu vaan tuottaa edelleen stressiä ja etenkin mun paikoillaan junnaava oppari (omapa on syy, kun oon näin saamaton)

Eilinen meni kyllä niin läskiksi, että. Aattelin tehdä lämpimiä leipiä ja ostin vuohenjuustoa niitä varten - VIRHE. Alko vituttaa ja ahistaa ja kappas vaan, siellähän se rasvapötkö lillu mukavasti mahassa alta aikayksiön :(

En mä vaan voi ostaa yksinkertasesti mitään ruokaa, kun en osaa sitä kohtuudella syödä. Joko oon syömättä, tai sitten ahmin :| Surkeeta ja surullistahan tää vähän on..