Heräilin tänään kymmenen jälkeen kivaan remppaamisen ääneen, joka kuului suoraan mun kämpän alta. Samoihin ääniin oon herännyt melkeen koko viikon :S Mulla oli kampaaja puol kahdelta. Ei kauheasti kiinnostanut syödä mitään ennen sinne lähtöä. Ehkä aavistuksen ahistaa toi eilinen ahminta. Kampaajalla sitten repsahdin juomaan cafe latten. En kyllä tyhjentänyt kupistani kuin puolet. Aika meni aika leppoisasti siellä lehtiä lukiessa. Oon taas kyllä vähän pettynyt näihin mun hiuksiin. Leikkaus ja pohjaväri on hyvä, mutta raitoja olis saannut olla enemmänkin :/ Ostin Tigin Superstarshampoota. Nuukailin kyllä varmaan vähäsen, kun olisin saanut panostamalla 20€ lisää puolet isommat shamoonJAhoitoaineen. Mutta mulla kyllä on noita shampoita ja hoitoaineta sen verran, että ehkä ihan hyvä vaan että pihistelin :D

Mun suurin rahanmeno ja typerin turhamaisuuteni on kyllä varmaan hiukset. Oon varmaan jo nelisen vuotta käynyt 5-8 viikon välein kampaajalla värjäyttämässä ja leikkaamassa hiukseni :S Joulukuu oli elämäni kamalinta aikaa, kun en päässyt kertaakaan lokakuun ja tammikuun 5. päivän välillä kampaajalle. Oli pakko uskaltautua ostaa kaupasta kestosävytettä ja tunkea sitä päähän. Aika ylikasvanut ja laikukas oli kyllä letti ton breikin jälkeen :D Onneks mulla ei ole kuitenkaan fetissejä esim. kenkiä tai laukkuja kohtaan. Tuntuu kyllä välillä, etten kauheesti ajattele budjettiani, kun heitän rahaa tosta vaan opiskelijalle vähän liian paljon kerralla kampaajakäynteihin ym.

Oon myös alkanut miettimään käytöstäni humalassa. Tän ikäisenä ihmisenä luulis tuntevan jo omat rajansa, mutta taas keskiviikkona se tuli todistettua että ei, vieläkään :/ Ei kauheesti oo kontrollia käyttäytymisessä, kun on noi jatkot ensimmäisenä mielessä. Noh, ehkä se henkinen krapula tästä vielä paranee.

Kohta aattelin lähteä käymään kaupassa ostamassa vischyä ja jauhelihaa+kaalia. Aattelin tehdä kaalilaatikkoa viikonloppusyömiseksi :) Kevyttä ruokaa ja hyvää. Heitin äsken sipsipussin ja sen jämät roskikseen, yhtäkään maistamatta. Hyvä minä ;D

Syömisiä:

* Cafe Latte (70kcal)
* Campbell´s tomaattikeitto (60kcal)
* Papaija, tölkki (161kcal)
* Kaalilaatikkoa (94,3kcal+141,7kcal) <-yläkanttiin..
* Minitomaatteja (35kcal)
= 562kcal
:)