Ihan kaikilla osa-alueilla. Yhteenvetona:

* Äiti huutaa vievänsä mut hoitoon jollen lopeta tätä laihduttamista
* Olen ahminut kuin pieni porsas ja sen myötä lihonnut
* Ystäväni tietää 90% minulla olevan ongelmia syömisen kanssa. Sain viikonloppuna humalassa kohtauksen ja vollotin kuin pieni lapsi. Myönsin tälle ystävälleni hänen kysyessään, että minulla on ongelmia syödä. En halua asiasta kuitenkaan puhuttavan.
* Siskoni tietää minun lukevan "anorektikkoblogeja"
* Ed. mainitulta henkilöltä olen saanut myös kyllästymiseen asti kuulla huonosta itsetunnostani

Mä en kestä itseäni. Kirjotin eilen itselleni tämän viikon ruokalistan jota mun on noudatettava. Mun on painettava alle 45kg. Ja se tavote on sitten nyt 40kg. Päivittelen tässä joku päivä paremmin, kunhan on enemmän voimia... :(

----
Ja Edna mihin sä oot kadonnut!!!?



68% (13/19) - Ulospäinsuuntautuneisuus
Seurallinen, pitää juhlimisesta, keskustelee, kaipaa jännitystä, ottaa riskejä, toimii hetken mielijohteesta.
45% (9/20) - Psykoottisuus
Piittaamattomuus muista ihmisistä, eristäytyminen, sopeutumattomuus, empatian puute, vihamielisyys, piittaamattomuus vaarasta, julmuus, epäinhimillisyys.
70% (16/23) - Neuroottisuus
Ahdistunut, huolestunut, masentunut, mielialan vaihtelu, syyllisyyden tunteet ja alhainen itsetunto.
4% (1/24) - Valheasteikko
Mittaa taipumusta antaa vastauksissaan itsestään todellista terveempi tai sosiaalisesti suotavampi kuva.