Ihme ja kumma. Eilisen "läskipäivän" jälkeen aamupaino 49,9, ei ollenkaan niin paha :D Söin meinaan Suomen matsia katellessa loputkin siitä Alpron vanukkaasta. Tulipahan tässä muuten taas todistettua miten mä sekoan, kun lähden shoppailemaan, palkkapäivänä etenkin. Aamulla ensiksi kauhistelen kaupassa kanavartaiden hintoja (4varrasta 5,95€) ja seuraavaksi seisonkin muutaman sadan euron vaateostokset kädessä :D Mä en oikeesti hallitse mun rahankäyttöäni. Tosin kyllä mä jotain löysinkin. One Waylta hupparin ja pitkähihasen paidan (yli 60€ upsii) ja Hennesille en tuhlannut kuin 14€ kahteen toppiin. Mutta sitten se päivän pahin tuhlaus, kun astelin Stokkalle. Heti ovesta sisään astuttuani näen ensimmäisenä meinaan aivan ihanan Guessin ruskean nahkaisen laukun (125€). Niitä oli jäljellä enää 1kpl, joten tottakai ajattelin päässäni, että pitää ostaa se, ettei kukaan muu kerkeä (Sitä taloudellista tilannettakin olisi toki hyvä välillä miettiä :D). Kaikenlisäks en ollut samanlaista nähnyt netissäkään aiemmin. Meikkivoide mun piti ostaa ja YSL:n oli onneksi tarjouksessa 35€ ja kun myyjä siinä aikansa siitä selitti, ni enhän minä siinä enää osannut kieltäytyä :D Onneks osasin kieltäytyä jostain yli 60€ tehokosteuttavasta kasvovoiteesta mitä se yritti tuputtaa. Kun pääsin Stokkalta kirmasin suoraan autolle pysähtymättä yhdenkään liikkeen kohdalla. Sillä olinhan löytänyt jo Reebokin olohousut ja lenkkarit mitkä onneksi tajusin jättää ostamatta. Että ei taidakaan nyt ihan hetkeen tulla ajankohtaiseksi toi ostoksille lähtö. Ei mulla noita t-paitoja ja toppejakaan oo kun vaatekaappi täys, mutta silti niitä pitää aina kantaa lisää. Toi Guessin laukku oli mun palkinto 50kg pääsystä, sovitaan vaikka niin :D
Löysin myös ihanat Hilfigerin farkut, joissa onnekseni ei ollut sopivaa kokoa :D


1560681.jpg itseasiassa ostamani laukku on saman värinen ja kuuluu samaan mallistoon (Waikiki) mutta laukun hihnat ei oo tollasta punosta, vaan suorat, sekä muoto on hieman erilainen. Mutta tuossa vähän osviittaa antava kuva :)

Syömiset on mennyt tältä päivältä ihan kohtuullisesti (tähän mennessä), paremminkin olis tosin voinut mennä jos olisin jättänyt tunkematta ne 3 lohkopeunaa tosta pelliltä juuri suuhuni!!!
No aamulla söin jälkiuunileivän juustolla ja kurkulla, nyt oon niiden lohkisten lisäks syönnyt 4dl(?) vähäkalorista mustikkakeittoa vehnäleseillä. Vielä aattelin sitä mun kookos-kanakeittoa syödä.

Syömiset:

* Kahvi maidolla
* Jälkiuunileipä päällisillä
* Mustikkakeittoa leseillä
* 3 lohkoperunaa
* Kookos-kanakeittoa
* Mustikkakeittoa ja rasvatonta maustamatonta jugurttia leseillä
= 361kcal

...ja nyt meen nukkuun, eli saldo jää tohon. hyvähyvä :>

Ainiin..jos jotakuta kiinnostaa, niin voisin laittaa sunnuntaina taaseen vaikka kuvapäivityksiä?