1682562.jpg

Voi että miten ihanaa oli tänään saada nukkua pitkään. Tai no pitkää ja pitkään, mutta ysiin asti kuitenkin :) Aamupaino 45,2kg, wuhuuu. En oo onneks ollut laiskimus tänään vaan lähdin aamupäivästä katsomaan paikkakunnalle X, katsomaan kaveria ja sen pikkusta :) Kierreltiin kaupungilla, juotiin kahvia ja vaihdettiin kuulumisia. Käytiin Hesessäkin, mutta pystyin hillitä itseni, enkä syönyt siellä mitään. Äsken tulin kotia ja tein salaatin ja söin mansikoita. namnam. Mietin, että jos söisin tänään viimeisen kerran tossa kuuden aikaan. Koittasin, etten tekis perinteisiä ja napsis ruokaa vielä 22 aikaan :D Tänään toi olis mahdollistakin, kun normisti pääsee töistä niin myöhään, että väkisinkin tulee vielä kasin jälkeen syötyä. Mun tavote on painaa lauantaina 44:llä alkava luku. Siihen siis tähdätään :) Eikä enää ole pitkä matka lopulliseen tavoitteeseenkaan. Oon vaan ehkä aika kärsimätön :D

----
edit.

Olin tossa illalla käymässä kaverilla, missä paikalla oli perus porukkamme. Heistä kukaan - ei kukaan ole huomannut laihtumistani, saati kommentinut sitä mitenkään. Oikeesti mua niiiiin ärsyttää. Eikö heistä kukaan näe että mä olen laihtunut! Vai olenko? Jälkimmäinen tunne mut oikeestaan heidän seurassa valtaa. Sama läskiperse tässä moi :( Tänäänkin sanotaanko vaikka M, ilmoitti laihtuneensa 3 kiloa. Jos minä nyt olisin tuohon kommentoinut - tai no yleensäkään, että hei, mä oon muuten laihtunut melkeen 12 kiloa, ootteko huomanneet btw. Saisin varmaan jonkinlaista kuittailua siitä, että mitä sä nyt Twinkle koitat oikeen hakea huomiota. Mutta ei, mä vaan niin tahtoisin että te huomaisitte. Se lämmittäis oikeasti todella paljon mun sydäntä. Mutta ei niin ei. Ehkä mä en olekaan laihtunut oikeasti niin paljon, kun välillä kuvittelen. Koska ettehän te mitään huomaa. Valas mä olen aina ollut ja tulen olemaan - ainakin teidän silmissänne.







Aamupala:
* puolikas annos havrea + 1,5dl karviais-b.marja keitolla + kahvi

Päivällä:
* banaani, red bull ja kahvia

Kotona:
* n.130g mansikoita
* salaattia (kesäkurpitsaa, kukkakaalia, sipulia, paprikaa, kurkkua ja tomaattia..meinasin laittaa aurajuustoa, mutta jätinpäs pois;)
* cottifrutti (päärynä-vanilija)
* 2dl mehukeittoa leseillä

= 442 kcal