1730704.jpg


Noniin, viikonloppuhan siis oli ja luojan kiitos meni. En jaksa puhua viikonlopun syömisistäni, mutta aamupaino 45,5kg kertoo luultavasti tarpeeksi. Ens viikonloppu on onneksi paljon turvallisempi, sillä siihen ei kuulu alkoholia, eikä sen mukana syömistä. Mun TÄYTYY painaa tän viikon jälkeen alle 44,5kg. Sen mä oon asettanut tavoitteeksi.

Olipahan vaikea saada itseä ylös sängynpohjalta aamulla. Sitä olisi vaan niiiin mielellään jäänyt sinne makaamaan. Eilinen päivä meni taas ihan ohi :D Oli onneks mukava baareiluilta lauantaina, mutta hitto että ajaudun aina ongelmiin. Eräs poika on laitellut mulle tässä viestejä ja kysellyt ihan yleistä. Tämä poika on juuri eronnut(/vai onko) tyttöystävästään, minä en ole hänestä kiinnostunut ja en halua todellakaan häneen sekaantua. No tietenkin kaveri tulee baarissa halailemaan, ottaa vyötäröstä kiinni ja kyselee kuulumisia ja suunnilleen esittelee mua kavereilleen! Poika on sellainen, jonka suurinosa tästä kaupungista varmaan tuntee ja tietää myös hänen seurustelustaan. Eli en todellakaan halua saada turpiini :D Joku likka vielä äkkäs, että hei sähän oon X:n isosisko! Silleen jooo..ja koitin liueta pois paikalta :D Kyllä se vielä yritti mua jatkoille saada, mutta onneks humalatilastani huolimatta tajusin kieltäytyä! Eipä oo onneks ko. herrasta nyt mitään kuulunut ja parempikin niin.

Aamulla poikkesin rutiineistani, enkä syönyt puuroa (vaaka kerto ihan tarpeeksi :D). Söin vaan 1,5dl mehukeittoa ja join kahvin. Töihin otin mukaan profeelin jugurtin ja reissumiehen puolikkaan. Illalla syön cottifrutin, käyn 8km lenkillä ja jos on vielä kamala nälkä, niin silloin saan syödä sen puolikkaan annoksen puuroa :)

Ainiin ja KARKKILAKOSSA ollaan mukana Kirpun, Ednan ja Mehkauksen lisäksi. Toinen päivä tänään menossa.

----
edit.


1730719.jpg


Posti toimitti mulle tänään tilaamani Juicy Couturen kuvassa olevat bikinit :>> Nyt ylimääräset pois, että näyttää sitten hyvältä nuo päällä :)


Aamupala:
* kahvi rasvattomalla maidolla + 1,5dl mehukeittoa leseillä

Töissä:
* profeel persikka-passionjugurtti + puolikas reissumies pippurisella kinkulla

Kotona
* päärynä-vanilija cottifrutti
* 150g wokkia
* 20g vihreitä oliiveja

= 345 kcal