Aamupaino 48,3kg. En ollut oikeasti uskoa silmiäni, ottaen huomioon eilisen syömiset ja että mulla on menkat :D Mutta kolmannella kerrallakin näytti samaa lukemaa. Päätinkin, että pidän syömiset 400-800kcal ja korkeintaan kerran viikossa ne saa ylitää 1000kcal. Se 200-400kcal kärvistely ei ehkä mun kohdalla toimi. Tai tuntuis että aineenvaihdunta toimii paremmin näillä syömisillä. Tosin jos takapakkia tulee paljon, niin vaihdan takas siihen :D Iskä tekis tänään kevyttä kanakeittoa. Aattelin että sallin itselleni sen syömisen, koska heräsin vasta enkä oo ku juonnut kahvia. Nyt kova tsemppi ens viikkoon!!

----
edit 23:30

Että mä vihaan itseäni. Kalorimäärä tältä päivältä kai ihan siedettävä, mutta miksi mun päässä ääni silti huutelee, että olisit voinut syödä vähemmän läski! Toi mehujää esimerkiksi oli TÄYSIN turha. Teen vielä ennen nukkumista itselleni töihin eväät. Salaattia ja otan tota kanakeittoa mukaan myös. Ehkä. Vai riittäisikö sittenkin vain se salaatti? Miksi söisin vielä kanakeittoa. Mä vihaan tätä ääntä!! Kukaan ystävistäni ei myös tunnu huomaavan laihtumistani. Tänään jätskiä syödessäni ajattelivat varmasti, että syö vain läski. Eräs ystäväni on erittäin laiha, luonnostaan ja lapsena aloittaman urheiluharrastuksen takia. Ai että mä olen kateellinen hänen laihuudelleen. Ja silti hän jaksaa säännöllisesti valittaa miten paljon on syönyt ja miten turvottaa. Eikö hän näe miten laiha, kiinteä ja kaunis hän on! Miksi minä en voi olla sellainen? Miksi sisarukseni laitettiin urheilemaan pienestä pitäen ja minua ei. Miksi minä olen se läski ihrakasa?! Miksi minä en voi painaa edes sitä 45 kiloa? MIKSI?

Tulen tasan varmasti painamaan ensi lauantain 47 alkava luvun. Tulen tai en sinne juhliin mene. Ei kukaan sinne läskiä halua!

1558076.jpg

Syömiset:

* 2 kuppia kahvia
* Kasvis-kanakeittoa (veteen tehtyä)
* Salaattia (jäävuori,kurkku,punasipuli + 2 haarukallista raejuustoa)
* Grandi vadelmamehujää
* Vadelmakeittoa leseillä
* Red Bull sugarfree
* Cracotte

= n 415 kcal