1752929.jpg

Kaksi sanaa viikonlopusta; LÄSKIKS MENI. Noh mutta en nyt suotta ala potemaan megamorkkiksia, alkaa vaan vähän liiankin tuttua olla tää viikonloppuläskeily >:(. Onneks olen koko ens viikonlopun töissä, joten ei tuu mässttyä. Onnistuneita vetoja ollut lähestulkoon aina noi töissä vietety vloput syömisten suhteen. Etenkin kun la oon 10-22 ja su 15-23 töissä. Illathan on mulle ne pahimmat :D No mutta nyt vaan itseä niskasta kiinni.

Saldo viikonlopulta noin yleisestikin on melko surullinen. Päätin sitten (ilmeisesti) riipasta lauantai-iltana astetta tukevammat humalat. Maistu kumman hyvin taas toi alkoholi. Mentiin kavereitten kanssa baariin X, jossa olen aika kunnioitettavasti työntänyt rahani shotteihin ja drinksuihin (oli aika kiva kattoa aamulla tilin saldoa meinaan :D). No kaverit päätti jossain vaiheessa iltaa vaihtaa baariin Y, mutta minä en, koska en kuulemma jaksanut lähteä jonottamaan muualle (suosin aina tätä yksin baariin jäämistä :D). Hyvinkin sankan pimennysverhon alla onkin sitten tapahtumat, jotka ajoittuu siihen kun kaverit lähti toiseen baariin. Hämäriä muistikuvia löytyy sen verran, että jonkun pojan kanssa olen siellä hengannut. Sitten oon ilmeisesti kyllästynyt sen seuraan ja vaihtanut paikkaa parin muun kaveruksen luokse. Hyvin turhaa on miettiä miten järkeviä lauseita olen suustani päästänyt sillä havaintoa ei todellakaan ole. Sen muistan, että hitaat tanssin jonkun kaverin kanssa (minähän siis jaksan jankkaa baareissa yleensä ihan kyllästymiseen asti kaikille, että en todellakaan tule tanssimaan hitaita, enkä koskaan tanssi :D). No nyt olen kuitenkin parketille lähtenyt huojumaan. Seuraavat fläsärit onkin sitten pizzeriasta. Itsehän en ollut pizza tilannut, mutta nämä 2 kaverusta kenen kanssa (?) olin baarista ilmeisesti poistunut oli. Olin myös päättänyt ottaa pienet nokoset pöydässä, josta mut herätettiin. Tässä vaiheessa jonkinlaista aivotoimintaa oli ilmeisesti päässäni havaittavissa, sillä meni 2 sekuntia, jonka jälkeen päätin lähteä suunnistamaan takaisin kaverilleni. Nämä urhot halusivat lähteä minua saattamaan, koska epäilivät kovasti etten matkasta (200m) pystyssä seuraisi. No hyvin selvisin kuitenkin.
Tässä kohtaa yötä olin kuitenkin huomannut, että minulta puuttuu jotain olennaista - puhelin. Puhelimen olinpaikkakin sitten selvisi, eli baari X. Kovin ikävää vaan oli se, että baari oli jo kiinni ja on huomena seuraavan kerran auki, joten tämä rakas ystäväni saa kunnian tuon puhelimen mulle sieltä noutaa ja postitella. (Ihan hyvä vaan etten itse pääse hakemaan, sillä muistini mukaan oon hakenut ko. baarista väh. 2 kertaa lompakkoani, kerran avaimiani ja 2 kertaa puhelintani. Tapanani ei siis ole kylvää omaisuuttani ympäriinsä :D). Käteistä mulla ei lauantai-illan jäljiltä ollut yhtään, kuitit olin lompakostani mystisesti kadottanut jonnekin JA mun laukkuun oli ilmestynyt joku valokuva, wtf :D Ja viikonlopunhan tietenkin kruunasi eilinen - nykyään jo tutuksi tullut "pakkosyöjatunkeakaikkiruuatmitävaanlöydätnaamaan"-ahmiminen.

Aamulla oli sitten ah niin ihanaa tepastella vaa´alle ja katsoa kovin mukavia lähempänä 46, kuin 45 olevaa lukua. No mutta joskohan tämä tästä taas rutinoituisi, kun joutuu palata arkeen :D


Syömiset:
* puolikas annos havrea mehukeitolla
* päärynä cottifrutti
* red bull
* 1 marianne
* 100g raejuustoa
* puolikas annos havrea mehukeitolla
* 150g papumössöä

= 475kcal


Ainiin, tein itelleni tällasen suunnitelman tälle viikolle, jota koitan noudattaa:

Ma: 800kcal
Ti: 400kcal
Ke: 400kcal
To: 800kcal
Pe: 500kcal
La: 500kcal
Su: 500kca
l