Tänään aamupaino 47,7kg :) Voi tosin olla ettei kaakaovaahto näy vielä tän aamun painossa :D Kohta pitäis lähteä töihin, onneks hyvä mieli tosta painon laskusta!

----

Ihan tajuton väsymys. Kiva istua itse sisällä toimistossa ja katella tossa ulkona topeissa käveleviä ihmisiä :D Onneks on huomena vapaapäivä itellä, niin vois koittaa vaikka aurinkoa ottaa :)! Vielä ois 5 ja puol tuntia töitä jäljellä. Ei kyllä oo taas mikään maailman parhain fiilis ja pitäis jaksaa vääntää hymyä ja olla kärsivällinen noille asiakkaille. Välillä (tai vähän useamminkin) tulee kyllä sellanen olo, että olis mukava kokeilla jotain muutakin, kuin asiakaspalvelutyötä. Kuitenkin tässä on 16 vuotiaasta saakka tehnyt asiakaspalvelutyötä. Sillon kun kuulee asiakkailta näitä lauseita " Kuule sinähän istut täällä vaikka yömyöhään, kunnes hoidat tän kuntoon. Asiakas on se kuningas" tmv. lauseita, huutoja päin naamaa ja haukkuja asioista joihin itse ei pysty vaikuttamaan tulee se kipuraja välillä vastaan :D

----
edit 23:00


Sainpa taas äsken hyvän jalat maahan kolauksen ja totuuden päin naamaa. Oltiin tuossa hetki sitten käymässä yhdellä ystävälläni (jota näen lähes päivittäin). Hän kertoi tavanneensa tänään tuttavaansa ja kehui miten se on laihtunut, maha pienentynyt älyttömästi kun tämä on lopettanut epäterveelliset ruuat ja alkanut liikkumaan. Puhuttiin sitten tämän jälkeen ihan jostain muusta, kunnes ajattelin mainita tilaamastani Pilates-kirjasta ja kuinka paljon edullisemmaksi tulee opiskella siitä, kuin mennä tunneille. Tähän saan sitten kommenttina tältä rakkaalta ystävältäni seuraavaa: " Toi alkaa oikeesti Twinkle menee yli, et syöt jotain nesteenpoistajii, jotka ees mihinkään auta". Minä tähän, että en mä niitä enään syö - eikä ne mitään auttaneetkaan. " Eiks Pilatesta harrastaakseen pitäis olla notkee??" (vittuiluna sille miten kankea mä olen). Totesin että siinä kyllä sanottiin sen sopivan kaikenkokoisille ja ikäisille, että enköhän minä nyt voi edes kokeilla ja että minkä takia mä saan kuittailua osakseni jos iloisena kerron harkitsevani muutoksia elämääni ja terveyteeni liittyen. " Joo mut toi nyt on oikeesti ihan idioottimaista jos mainitsen X:n laihtumisesta niin sä alat puhumaan jostain Pilateksesta ". Minä tähän, että eihän se siihen mitenkään liittynyt, kunhan mainitsin.

Niinpä niin, sama pyöreä ja pätkä läskikasahan mä näytän ystävieni mielestä edelleen olevan. Kukaan ei todellakaan huomaa mun "laihtumista" tai kannusta mua mitenkään kuntoilemaan. Mitään muuta, kuin piilovittuilua ja hyvin epäilevää kommenttia saan kaikesta liikkumiseen liittyvästä, mistä itse koitan iloita. Tippaakaan kannustusta ei heru, se on varma. Läski sohvaperunahan mä aina oon ollut - mihinkä se nyt olisi muuttunut/muuttumassa. Oikeesti miten paha mieli mulle tulikaan! Saatana laihdutan itteni tasan varmasti 43 kiloiseksi ja kiinteytän itteni, niin jokohan sillon muuttuu ääni kellossa. Mutta niinhän ne vaan ajattelee, että ei musta oo mihinkään..Vaikkei suoraan sanokaan.



1558072.jpg

Syömiset:

* 2kpl Varraspala kurkulla
* 3,5dl Mansikkakeittoa leseillä
* Tonnikalasalaatti töihin (75g tonnikalaa vedessä, kurkku, jäärvuorisalaatti, 3rkl raejuustoa)
* 3dl Tomaattikeittoa

= n. 350kcal