Eilen siis oltiin laivalla ja söin eilisen aikana n. 1700kcal + viinat. Toi huikea saldohan koostui mm. kanawrapista, caesarsalaatista, tobleroneista, suklaasta ja mikä parasta, yöllä kännissä syömästä falafelistani :( Ei hemmetti. En oikeesti muista millon oon viimeks baarista tullessani käynnyt ostamassa safkaa. Mikä idea tääkin oli? Falafel pitaleivällä (leivästä söin sen pohjan) on tosin parempi vaihtoehto kuin rasvaa tihkuva pizza. Voin kertoa että sillon olis morkkikset potenssiin miljoona :D Mutta silti! Liikaa kaloreita, aivan liikaa! Painokin oli sitten aamulla sen mukainen 46,6kg. 400g enemmän kuin eilen. Eikö mun tarkoitukseni ole laihtua - EI lihota. Mut eilisen kaltaisilla mätöillä ei kyllä laihduta. Tää henkinen morkkis on kyllä taas ihan omaa luokkaansa.. Mitä ne suklaatkin hyödytti? Toi hetkellisen hyvän maun suuhun, mutta 1000 kertaa pahemmat angstaukset siitä kun ne on mahassa. Tänään en syö kyllä yhtään herkkua.. Alle 700 on kaloreitten jäätävä ja huomena taas palataan perus arkeen. Ens viikon jälkeen mun painon ON alettava luvulla 45. Jollen mä siihen pysty, niin oon itsekuriton läski paska.

1647297.jpg

Syömiset:

* Kreolilaista pataa, 2rkl riisiä
* Perunasalaattia
* Parsakeitto 4dl
* 30g italiansalaattia

= n.685 kcal