Joo, eilinen siis meni ihan överiks. Söin sipsejä, suolakeksejä, makaroonisalaattia, nakin ja join viiniä :( Eli ihan helvetisti liikaa. Onneks ei tänään oo ollut darraoloa, joten oon syönyt vaan salaattia(kurkku,tomaatti) ja yhden ohuen broilerfileen. Bataattikeittoa saan vielä syödä illalla. Muuta en :´( No ei sais lannistuu vaan nyt. Toivotaan että ens viikko on syömisten osalta hyvä (..eli pysyy alle 800kcal).

Syömisten lisäks löytyy myös muita morkkiksia eilisen osalta.. Oon joskus vuosia sitten muutaman kerran tapaillut erästä poikaa, nimetään hänet nyt vaikka P:ksi. No siitä ei siis silloin tullut mitään ja sen jälkeen hän treffasi muutamia kertoja mun hyvää ystävää, eikä siitäkään sen kummempaa kehittynyt. Tällöin sanoin ystävälleni heidän tapailun olevan minulle ihan ok, koska en ollut P:stä kiinnostunut. Tämän jälkeen ystäväni on tainut kerran yrittää uudestaan jotain P:n kanssa, P:n otettua tähän yhteyttä - mutta mitään ei siltikään siitä syntynyt. Nyt P on alkanut ottaa sitten taas muhun yhteyttä, joka huvittaa itseäni melkoisesti näiden tilanteiden takia. No, eilen P sitten laitto minulle viestiä, että josko olisi tupakat poltettu. Sanoin että olen tämän ystäväni synttäreillä, että toki voi tulla siiinä pihalla käymään. Sanoin asiasta tälle ystävällenikin ja hän tuli siihen pihalle myös moikkaamaan P:tä. Kun P oli lähtenyt ystäväni tokasi, että aa oottekin ollut P:n kanssa nyt yhteyksissä, että mitäs mitäs..? Sanoin että se on tässä lähiaikoina mesessä jotain kirjotellut ja laittanut viestiä, mutta ei sen kummempaa ja etten ole tästä sen kummemmin kiinnostunut. Ystäväni tähän, että ei se häntä haittaisi vaikka olisinkin. No lähdettiin sitten baariin ja mua alko jossain vaiheessa iltaa väsyttämään ihan älyttömästi. Laitoin P:lle viestin, että onko autolla jossain jos heittäisi mut kotiin, kun ulkona sato. En maininnut tästä, että P heittää mut ystävälleni. No hetki mun lähdön jälkeen saan sitten ystävältäni viestin, että justjust, vai noinkin paljon alko väsyttää. Vastasin P:n vain heittävän mut kotiin. No tässä vaiheessa sitten humalaisella itselläni napsahtaa todella pahasti päässä, kun P kysyy, jos haluaisin mennä hänen luokse nukkumaan ja vielä suostunkin siihen. Ystäväni laittaa viestiä, että tietää melko varmasti mun olevan P:llä ja että oli mukava tuntea. No siellähän siis olin, mutta mitään ei tapahtunut, todellakaan edes pussailua vaan painuin suunnilleen samantien kun sinne päästiin sänkyyn nukkumaan. Aamulla P sitten heitti mut kotia ja tokasin vaan heiheit.

No koska mä oon niin idiootti, niin en oo vastannu koko päivänä ystävälleni puhelimeen. Mua vituttaa tilanteessa se, että erinäisten aiempien tapahtumien (jossa olen käyttäytynyt ystäviäni kohtaan paskasti) tilanne on se, ettei mun puheita uskota. Eli jos kerron totuuden, että olin P:llä yötä, mutta mitään ei tapahtunut niin tämä tulkitaan siten että kyllä, kävit panemassa sitä. Yleisestikin se jos olen ollut jonkun luona yötä, eikä mitään ole tapahtunut ja kerron totuuden ystävilleni, ei mua uskota. Enhän mä siis heidän mukaan voi olla kenenkään luona yötä ilman panemista. Mä en jaksais mitään tappelua tai riitoja kenenkään kanssa, koska mä vihaan sellasia. Myös se, että ystäväni sanoo sen olevan hänelle ok vaikka olisinkin P:stä kiinnostunut ja nyt kääntää täysin kelkkansa ihmetyttää. Enkä mä todellakaan osaa sanoa syytä miks sinne menin, kun en itsekään tiedä :D Tulipas hyvin epäselvää tekstiä, toivottavasti jotain edes ymmärsitte...

1567874.jpg


Tunnen itseni epäonnistuneeksi, idiootiksi ja paskaksi ihmiseksi kaikinpuolin :( Pelottaa mennä aamulla vaa´alle.


Syömiset:

* Broilerin minuuttileike
* Salaattia (kurkku, tomaatti,rucola,jäävuori)
* Kahvi rasvattomalla maidolla
* lisää salaattia
* 2dl Bataattikeittoa
= n. 400kcal