Aamu alkoi ihan kaameella mahan kivuilla ja väänteillä, eilen meinaan alko menkat :( Paino olis onneks laskenut eilisestä 43,9kg :) Vitsit tuntuu että ulkona olis syksy, sen verran kylmä ja tuulinen ilma tuola on! Vaikka laitoin takin päälle, niin meinasin jäätyä matkalla töihin.

Eilen syömiset meni hyvin (mehukeittoa, red bull, limua, kahvia, vaahterasiirappi-sitruunamehulitkua ja kurkkua sinapilla :D) Koitin etsiä jääkaapista jotain mitä mun tekis kovasti mieli, mutta ihme ja kumma - en löytänyt. Ei kyllä kovin tehnyt menkkakivuista johtuen ruokaa mielikään :<

Asiasta matkalaukkuun, mun unet alkaa käydä tosi oudoiks ja pelottaviksi. Oon jo vaikka kuinka monta kertaa nähnyt ihan oikean tuntuisia unia joihin sitten säpsähdän. Viimeyönä näin unta, että kissa hyppäs mun päähän kiinni ja alko raadella mua. Säikähdin ihan v*tusti ja heräsin. Ja piti tosiaan kännykän valolla pari kertaa katsoa, ettei mun tuolilla oo oikeasti mitään kissaa. Ja tän välikohtauksen jälkeen ei tosiaan uni kovin helposti tullut enään silmään, kun se tappajakissa kummitteli mun alitajunnassa :( Tähän kategoriaan kuuluu myös mun vainoharhaiset luulot siihen, että hiiri on sängynalla, joku ötökkä sängyssä ym. Pelkään että oon kohta tulossa hulluks :D Hope not.

----
edit

Päivä on mennyt syömisten osalta mielestäni öö, kai ihan ok? Aamulla kuppi kahvia ja vaahterasiirappi-sitruunalitkua lämpimänä. Töissä profeelin jugurtti. Nyt illalla kotona murustin yhden näkkärin ja puolikkaasta puolikkaan reissarin pelkältään (en voi oikeesti kituuttaa itteäni, koska tiedän sen johtavan ahmimiseen välittömästi), muutaman teelusikallisen raejuustoa, mehukeittoa, pepsi maxia ja vaahterasiirappilitkua. Niin ja kurkkua sinapilla :D  Iskä oli paistanut jauhelihapihvejä ja aikani niitä haistelin ja pohdiskelin pitäisikö maistaa pieni palanen, mutta ei ollut edes vaikeaa olla syömättä. Huomena parsakeittopäivä. Ja, jos aamulla paino ei oo tippunut, niin parsakeittoon ja kurkku+sinappiin juomien kanssa saa sitten huominen jäädäkin.


Aamupaino 43,9kg