Vitsit en meinannut saada illalla unta, kun ulkona tuuli niin kovaa. Samalta sielä kyllä näyttää nytkin, tuuliselta ja pilviseltä. Mullahan piti olla tänään vapaapäivä, oltiin sovittu tämän A:n kanssa, keneen kaverini valmistujaisissa tutustuin, että oltais menty keskustaan safkaamaan illalla. No, aamulla herään puhelimeen kun pomo soittaa, että joo X on nyt kipeä, voisitko tulla iltavuoroon. Ja taas nähtiin jalo suostumisentaitoni, iltavuoroonhan oon sitten menossa. Sovittiin A:n kanssa, että katsellaan joku toinen kerta, kyllähän tässä kerkeää. Positiivinen puoli asiassa on, että voin itse päättää syömiseni tän päivän osalta, kun en ravintolaan olekaan menossa :D. Niin ja mulla on aikaa koittaa laihtua lisää ennen kuin nähdään ja näyttää siten paremmalta.

Paino oli aamulla 47,5kg. Huhhuh, oletin taas paljon pahempaa :D Onneks ollaan 47 alkavalla luvulla kuiteskin..Voisin kuitenkin haluta sen nyt pysyvästi tonne 46 ja siitä sitten 43kg, mikä on lopullinen tavoitteeni.

Tekasin tossa aamupalaksi Havren mustikkapuuron mehukeitolla, jota en kyllä jaksanut kuin reilut puolet syödä. Töihin valmistin ruuaksi parsakeittoa (2,5dl) ja Finduksen wokkivihanneksia joku reilu 200g. Mun tekis ihan sikana mieli mennä ettii tänään itelleni uudet farkut. Toisaalta kaapistahan löytyy niitä varmaan 30 paria, mutta en mä niistä käytä säännöllisesti kun varmaan vaan 5. Ja mullahan ei oikeesti olis edes varaa (palkat tulee perjantaina), käytin turhaa rahaa juuri rakennekynsiin ja kampaaja on tiedossa ens viikolla, joten sinnekkin katoaa taas joku 80€...Muttamutta :D Noh, jos mä vaikka en enää töistä päästyäni jaksais lähteä junalla mihinkään sompaamaan :)

----
edit 19:30

Empä jaksanut lähteä ostoksille. Meni töissäkin tunti ylitöiks, kun porukkaa riitti, joten kotiuduinkin vasta äsken. Huomena vois katella jos menis tai sitten vasta ens vkolla :) Oi juku, mä ostin Saksasta joulun alla Dieselin farkut, jotka sillon oli aika tiukat. No sittenhän turposi siihen 57kg ja tuli ihan hemmetilliset jenkkikset näissä ja kiristi ikävästi jne. Nyt laitoin nää päälle pesusta tulleena, niin näihinhän jää jopa tilaa ja on löysät :D wtf! ehkä mä sittenkin oon ihanihan oikeesti laihtunut vähäsen :) Olisi tietenkin mukavaa jos sen myös huomaisi joku muua kun ylihöösäävää äiti :(


1623335.jpg

Syömiset:

* Havre mustikkapuuroa vadelmakeitolla
* Kahvi
* 2,5dl Parsakeittoa (töihin)
* n. 200g Wokkkia (töihin)
* 2dl Parsakeittoa (kotona)
* 2x Varraspala, toinen raejuustolla

= n.420kcal