Olin viime yön töissä ja nyt pitäis tänään mennä iltavuoroon :( Oon ollut oikea porsas. Söin eilen yhden päärynän töissä ja äsken siskolta leivän jossa lauantaimakkara ja juusto päällä. Vaikka valmistan sitä kookos-kanakeittoa parhaillaan! No siinä on onneks vaan 35kcal/1dl. Eli jos söisin sitä kotona max. 3dl ja saman verran otan töihin evääksi, niin siitä tulisi yhteensä 210kcal. Niin ja sitten tietenkin toi leipä, jossa kalorilaskurin mukaan 135kcal!!! Minkä takia sitä leipää piti mennä syömään, oikeen ihrainen hiilaripommi. Kaikenlisäksi oon ollut niin kiireinen töiden kanssa ja sitten kun olen tullut kotiin, niin aivan valmis sänkyyn, etten ole kerennyt liikkumaan. Tänään pääsen kymmenen aikaan ja todellakin mun on se 30min edes pakko polkea crossia. Paino aamulla oli 50,1kg. Pääasia on, ettei se nouse yli 51kg. Sen kyllä pitäisi laskea...Mua ahistaa aivan suunnattomasti mun ihrat ja plösöys!! Jos mä huomena syön vaan tuota kanakeittoa..mun on oikeesti pakko :( Kävin eilen ampteekista ostamassa laksoja, joita mä otin eilen illalla. Mutta ainoastaan sen ahdistuksen takia. Tapaa niistä ei tule.

Lauantaina on kaverin synttärit ja olen jo ihan paineissa siitä päivästä. Jos ostaisin viinipullon, niin ei joutuisi siideriä litkimään. Grillattavaksi mä vien omat kana-vihannesvartaat ja salaattia saan muista tarjottavista syödä. Mutta siinä se on pakko pysyä! Luin, että Alpron soija suklaa vanukkaat vievät pahimman makeannälän, jos ahmimiskohtaus yllättää. Siksi ostinkin niitä. Eli krapulamättönä saa toimia sellainen (jos pakko). Mä en tajua miksi mua ahdistaa jälleen ruoka ja syömiset näin kamalasti. Mietin vain ruokaa ja mitä voin syödä ja mitä seuraavana päivänä voin syödä ja mihin aikaan syön jne. Emmä tällasesta tykkää :( Mutta sitten kun menen peilin eteen ja katson itseäni, nään kuvottavan ihrakasan vararenkaineen ja tajuan, että mun vaan on pakko laihtua. En kelpaa tällaisena läskinä kellekkään.


----
edit.

Pakkasin töihin rasiaan keittoa. Onneksi muistin, että minulla on yhtä ihanaa Aavikkokerma, nimistä teetä (kofeiinitonta), jota otan myös töihin. Eli suunnitelmana on, että jos nälkä iskee koitan hillitä sen teellä ensiksi ennen kuin kosken keittoon.

No napsinpa sitten kotia päästyäni puolet alpron suklaavanukkaasta ja jämäpizzan palan :D Ei kuitenkaan kalorit oo ku 480kcal, luojan kiitos.

MUTTA MIKSI HELVETISSÄ SE ON NIIN VAIKEAA OLLA OTTAMATTA SUUPALAA RUUASTA, JOS EI OLE AIVAN PAKKO???




Syömiset:

* Kauraleipä päällisineen (135kcal)
* 300g kookos-kanakeittoa
* 3/4 appelsiiniä
* 2 kuppia teetä
* Ress Bull laitti
* 10g kääretorttua ou nouuuuuu! (35kcal)
* Alpron suklaavanukasta vähäsen (4,5kcal)
* Pizzan jämiä (110kcal)
=480kcal