Joo, tänään paluu arkeen ja normisyömisiin. Ei enää läskeilyä kiitos. Tais olla vähän väsymystä ilmassa, sillä nukuin kepeesti tonne 11:30. Ei siinä, ihan hyvä vaan niin säästy aamupalalta. Iltavuoroon olis tarkotus lähteä ja kiinnostus on ihan helvetin korkeella, jepjep.

Mä vihaan itseäni ja tätä oloa. Minkä hiton takia mulla nyt yhtäkkiä olisi perhosia mahassa, menkää pois - hushus :D Sen päätöksenhän olen tehnyt, etten itse ota yhteyttä ensimmäisenä tähän herra A:han. Eiköhän hän itse ota kun haluaa - jos haluaa. Liian monet virheet tehty, nähty ja koettu :D Kavereita ollaan kuitenkin jo naamakirjassa ;) On tää kyllä hassua. En oo liian pitkään aikaan tuntenut mitään tällasta, mutta en nyt tiedä haluaisinko ees tuntea. Sitä taas muuttuu niin hölmöksi ja hyväuskoiseksi, mutta ei tällä kertaa kiitos.

Nyt voisin lähteä suihkuun ja laittautumaan ihmisen näköiseksi ennen töitä. Vihaan maanantai-iltoja. Nää on pahimpia tuolla vlopun lisäksi. Mur. Päivittelen myöhemmin illalla töistä.

----
edit 19:00

Vitsit että aika tuntuu menevän matelevasti :( Vielä ois 4 tuntia jäljellä. Luulin että mun vuoro loppuis jo 22, mutta 23 onkin merkattu. Tekis tupakkia ihan älyttömästi mieli, mutta mihinkäs mä tästä voisin kadota, kun oon täällä yksin. Ja mun tekis myös ihan sikana mieli laittaa A:lle viestiä, mutta en viittis antaa mitään yli-innokasta kuvaa itsestäni :D Tonnikalasalden tossa jo söinkin. Kotiin kun pääsen niin jos on pakko, voin juua mehukeittoa ja sitten pitäis vielä jaksaa tehdä lihaskuntoakin..


1608759.jpg


Syömiset:

* Kahvi rasvattomalla maidolla
* 3,5dl Kananuudelikeittoa (Lidl)
* Tonnikalasalaatti töihin (tuna,punasipuli,raejuusto,salde)
* Red Bull sugarfree
* CocaCola light (0,5l)
* Mustikkakeittoa vehnäleseillä

= 315 kcal