1803696.jpg

Viikonloppu oli ja meni ja ruokaakin oli ja meni masuun enemmän kuin laki sallii. Loistavaa läski. Pakko ottaa silti loppukiri. Torstai-aamuna lähtö :> Toivottavasti painan keskiviikkona sen verran, että kehtaan viimeiset bikinikuvat tänne laittaa ;D

Mutta joo, voin kertoa että eilinen ahistus oli jotain aivan järkyttävää. Mun päässä jokin ääni hoki, että syösyösyö. Et sä saa olla laiha, ei sulla ole oikeutta siihen. Niinpä minä söin. Ja söin ja söin ja söin vielä vähän lisää. Olen epäonnistuja, ei minulla olekaan oikeutta onneen, laihtuuteen. Mutta katsotaanpa. Vielä mä tulen laiha olemaan.

Baarikeikka lauantaina oli fiasko seurauksin, että kadotin lompakon ja kuoletin kortit. Rahaa kuitenkin uppos AIVAN liikaa. Nyt sitten jännitelläänkin joudunko mä lähteä reissuun käteiskassan voimin joka tarkoittaa mun tuurilla sitä, että 99% todennäköisyydellä mut ryöstetään. Jeejee.

Tuli muuten tosi kiva fiilis, kun naistenvessassa sain kuulla 2 kertaa kehuja mun hiuksista ja kysymyksiä, että olenko ammatiltani kampaaja :D Hiukset on (hyvänä päivänä) ainoa asia mihin olen itsessäni tyytyväinen. Tosin niiden eteen onkin rahaa uhrattu ja uhrataan vähän liikaa.

Kun oltiin aloittelemassa lauantaina yhden parhaimman ystäväni luona (jolloin myöskin söin itseni sellaiseen ähkyyn, että hyvä jos henkeä sain), hän yllätti mut ihan täysin kysymällä, että ei kai sulla vaan ole mitään syömishäiriötä? Menin ihan lukkoon. Hän kuuluu tähän läheisimpään ystäväpiiriini, jonka kohdalta en paljon kehuja ltai huomatuksia laihtumisestani ole saanut. Totesin vain topakasti, että no ei tietenkään, miten niin. " Kun olet laihtunut niin paljon lyhyessä ajassa. Et kai sä vaan oksenna syömisiäs tai mitään? Ja kun tuntuu että elät pelkällä raejuustolla." Kielsin oksentamisen (enhän niin teekään) ja totesin, että syön kyllä ihan hyvin, mitä nyt aavistuksen olen vähentänyt syömisiäni.Idioottina ja ruokaähkysissäni totesin kyllä laihdutettavaa hieman vielä olevan.Tähän sain kommenttia, että ei todellakaan ole laihdutettavaa ja että hän pelkää mulla olevan oikeasti jonkunlainen sh jos näen itseni lihavana. Kuittasin tuon sillä, että vitsailin ja valehtelin olevani oikein tyytyväinen painooni ja itseeni tällä hetkellä. Niin varmaan. Olen kaikkea muuta kuin tyytyväinen. Olen hyllyvä valas. Mun on pakko painaa 42kg. Pakkopakkopakko. Ennen en lopeta.

 

Syötyä:

* Cottifrutti päärynä-vanilija (töissä 14:30)

* Ruispalan puolikas pippurisella kinkulla+edamilla (kotona 17:50)
* Kananuudelikeittoa 2dl

* 380g kaupan kanasalaattia (kana, hemapa, kurkku, salaatti) (kotiin tullessa 21:00)

= joku 400-500kcal


Aamupaino: miljooona kg