Joo elikkä otsikko kertoo eriitäin hyvin tämän hetkiset tuntemukseni. Oli kyllä sen verran rankka ja turvottava reissu ja sitä seurannut viikko, että on toi paino ihan hyvin hilautunu varmaan johonkin 55kg!!!
Kaikenlisäks teloin polveni ihan hemmetin pahasti, joten hyvästit vaan liikunnalle. Ainoa mitä kykenen tehdä on käsilihakset. Päätin hyvästellä kalorilaskuri.fi toistaiseksi. Jotain koitan kirjata tänne syömisiäni, mutta en kaloreita. Jos ahistus siten vähän helpottaisi. Se tosin täytyy todeta, että olen syönnyt varmaan 20 nälkäisen ihmisen edestä viimeisen 14vrk aikana. Tosin alkoholiakin olen juonnut reippaasti, että täytyy toivoa osan olevan vain turvotusta :( Olen lisännyt myös aamupalaani, jos sekin auttaisi. Pikkasen ehkä motivoi, että veli on jättäny vaan kaikki karkit pois ja on laihtunut 7kg o_O Se tosin saa mut tuntemaan vielä enemmän LÄSKIKSI PASKAKSI, joka olenkin :(

Aamupala (10:00):
* Myslipuikula juustolla ja kurkulla + rasvatonta jugurttia 1,5dl

Töissä (12:00)
* Rahkapulla joka mulle väkisinsyötettiin :´/

Kotona (15:00)
* Makaroonilaatikko VITUKSEEN
* Oliveja napsin jonkun verran
* Kahvia

Muutenhan tää näyttää jo melko normaalille, lukuunottamatta tota kuvottavaa rahkapullaa. Illalla vedän sitten salaattia/soppaa/korkeintaan yhen leivän.

Tietääkö kukaan miten kuvottava tunne on se, kun sun eteen tuodaan pizzaa, otat siitä haukun ja sitten toisenkin ja et vaan voi lopettaa syömistä vaikka ajattelet samalla kuinka helvetin rasvasta ja paskaa se on. Mä koin ton nyt kahteen kertaan viimesen 2vkon aikana. Se olo sen jälkeen, ei voi kuvailla kyllä muulla sanalla kuin SAASTANEN. Ja sellanen mä koen olevanikin tällä hetkellä. Uusia kuvia voi odotella aikaisintaan kk päästä, jos silloinkaan :(