1567888.jpg




























Tällä hetkellä mä VIHAAN itseäni. Paljon.

Vihaan olematonta itsekuriani
Vihaan läskejäni
Vihaan erityisesti näitä vararenkaita mahani ympärillä
Vihaan aikaansaamattomuuttani
Vihaan sitä etten laihdu
Vihaan sitä ettei minulla ole elämää (myöskään perheeni mielestä)
Vihaan sitä että olen niin luuseri, joka tuskin ikinä tulee löytämään ketään miestä kuka mua jaksais katella
Vihaan sitä, miten itsekriittinen olen
Vihaan sitä, miten helppoa minua on loukata ja kuinka helposti otan kaiken itseeni
Vihaan muiden onnea, kun itse olen onneton
Vihaan sitä, miten kaukana täydellisyydestä ulkomuodoltani olen
Vihaan sitä, miten onneton olen, eikä kukaan huomaa
Vihaan heikkoa itsetuntoani. Miksi en voi olla varmempi itsestäni?
Vihaan itseäni. VIHAAN, VIHAAN, VIHAAN.

Mä olen niin helvetin kyllästynyt kaikkeen tähän. Mä en enää jaksa.



(367kcal tältä päivältä)
* 1km töihin ja takaisin kävelyä (2km)
* 4.5km lenkki
* 2,5 km pyöräily kaverille ja takaisin (5km)