Aamu paino 49,7kg. Luojan kiitos..odotin paljon pahempaakin. Aamupalaksi söin tänään mustikkakeittoa vehnäleseillä ja join kupin kahvia. Töissä söin omaat eväät, eli kanasalaattia balsamicolla (raejuusto,salaatti,kurkku,kana). Muuten päivä onkin lähtenyt päin helvettiä käyntiin, kun oon saanut messengerin kautta kiitettävästi paskaa niskaan. Siitä miten olen nyt pilannut valehtelullani tähän erittäin rakkaaseen ystävään välit, kuinka idiootti olen, miksi en opi vanhoista jutuista (mitkä eivät nyt oo verrattavissa tähän mitenkään) ja miten miehet näyttää olevan mulle ystäviä tärkeempiä. Eli odotettavissa on pitkää yksinoloa... Vituttaa ja ahdistaa taas kaikki..

Mä en tiedä mistä johtuu, että mun on tosi vaikea sanoa kaikkeen ei. Töiden suhteen mm. en osaa koskaan niistä kieltäytyä ja jos joskus pystyn, niin sekin tekee todella vaikeaa. Sama on sitten, että lupailen nähdä ihmisiä ja huomaankin, että olen lupaillut ihmisille ristiin ja näin ollen joudun jonkun lupauksen pettämään. Sama se oli tässäkin tilanteessa. En ymmärrä miksi en vain rehellisesti voinut sanoa mihin olen yöksi menossa - vaan valehtelin. Tai ainakin jätin mainitsematta (=valehtelua). Minkä takia jotkut sanat voivatkaan tuntua niin vaikeille sanoa. Vaikka sen itsekin tietää, että helpompi olisi sanoa samantien, kuin jättää sanomatta ja myöhemmin sitten selitellä ja saada vihat niskoilleen. Ystäväni siis ei ole mulle vihainen ilm. siitä että olin P:llä yötä vaan siitä että olin sanonut lähteväni kotiin. Tässä tapauksessa hänen suuttumuksensa saattaa olla hyvin pitkäaikaistakin, mitä en todellakaan toivo.. :Olen laittanut hänelle nyt viesti jossa olen pahoitellut käytöstäni, joten pallo on nyt hänellä.. :(

Nää omat ihrat ärsyttää mua myös päivä päivältä enemmän. En saata ymmärtää mitä päässäni lauantaina liikkui, kun survoin suuhuni ruokaa taukoamatta :( Aina kun on syönyt, tulee tunne että oliko nyt ihan pakko syödä, olisit varmasti pärjännyt ilman sitä suupalaa. Oon myös huomannut ajattelevani syömisiä ja painoani taukoamatta. Päivittäin käyn vähintään 2 kertaa vaa´alla. Se kuitenkin lienee vielä ihan normaalia :D Tunnen myös näillä syömisillä olevani paljon väsyneempi, kun koitan urheilla, mutta silti en uskalla syödä enempää - olisihan minulla silloin enemmän kaloreita kulutettavana. Toivon niiiin paljon pian painavani 45kg  ja katsoessani sen painoisena peiliin, tuntea itseni tyytyväiseksi peilikuvaani. Mutta entä jos niin ei ole, entä jos en silloinkaan ole tyytyväinen ulkomuotooni. Se pelottaa..

 

1568085.jpg

 

 

Syömiset:

* Kahvi rasvattomalla maidoilla
* Mustikkasoppaa vehnäleseillä
* Kanasalaatti (sis. rucola, jäävuorisalaatti, 5tl raejuustoa, kurkkua, minuuttileike)
* Parsakeittoa

= 330 kcal