Hengissä ollaan edelleen, en vaan ole juurikaan edistynyt mihinkään suuntaan :( Siksi ei oo tehnyt mieli oikeen kirjoitellakkaan tänne :| Paino tais olla tänä aamuna 45,5kg. On vaan vaihdellut 45-47 välillä, riippuen syömisistäni. Tässä nyt on vielä synttärit, joulu ja uusi vuosi edessä juhlittavana (=suunniteltua syömistä), joten asetin itselleni tavoitteksi, että paino EI MISSÄÄN NIMESSÄ saa nousta 47 alkaviin lukemiin tämän vuoden puolella ja ens vuonna alkaa uusi pudotus, koti tuota 42 kiloa.

Ärsyttää vaan maailman eniten mun huono itsekurini. Ahmimiseks on mennyt useanakin vloppuna ja oksentaa en itseni anna, kuin aivan pakko tilanteessa :| Itsepähän saan kärsiä syömisistäni kun kerta sitä paskaa suustani alas tungen.

Kävin siellä ravitsemusterpallakin kertaalleen, mutta se nyt lähinnä kertoi vaan kaikki mitä tiedänkin. Kyllä minä tiedän miten minun pitäisi syödä ja kyllä minä tiedän ettei se ole normaalia punnita ruokiaan ja laskea päivittäin kaikki syödyt ruuat. Tiedän myös ettei ahmiminen ole normaalia. Mutta lähinnä olisin sitä apua halunnut, että miten pääsen tuosta eroon. Mulle varattiin lääkärille aika, jonka tosin peruin KOSKA en oikeesti koe olevani tällä hetkellä mitenkään "sairas" näillä syömisillä :)