1730706.jpg


Aamupaino jälleen turvallinen 44,7kg, wuhuu :D. Mä lupaan itelleni, että OLEN TYYTYVÄINEN, kun saan painoni 42-43kilon välille. Siinä sitten pidän sen. Silloin tietenkin lisään myös viikollla kalorimääriäni tuonne 1000 kieppeille :)

Aamulla söin mustikkakeittoa leseillä ja join kahvia rasvattomalla maidolla. Töihin tein salaatin, joka tosin on aika tylsä (salaatti,kurkku,raejuusto,punasipuli,ananas :D) Illalla sitten ainakin reissarin puolikas ja puuroa/cottifrutti.

Karkkilakko on myös toistaseks pitänyt, eikä mitään isoja houkutuksiakaan oo tullut :D Ainoa vaan, että jätskihammasta vähän kolottais - minttusuklaa :)~

----
edit

Joopa joo, olin tossa kaverilla äsken käymässä. Käytiin kaupassakin. Aattelin tehdä huomiseks töihin ruokaisan salaatin ja ostin persikoita, sekä tummaa makaroonia. Olinpa sitten meinaan illalla taas vähän pikku possu ja vetäsin 58g kana gordon bleauta nassuun suunniteltujen ruokien lisäksi:( Mutta kun oli vaan niin kamala nälkä. Ennemmin sitten se, kuin jotain vieläkin epäterveellisempää enemmän. Mun kaveri olis vielä tehnyt mulle sämpylöitä, joita koitti tuputtaa, mutta onneks mun oli pakko lähteä viemään autoa porukoille...eli pahemminkin olisi voinut mennä :D Lauantaista puhuttiin, että ostettais vinkkupullo puokkiin ja tehtäis jauhelihalla tms täytettyjä lättyjä tai täytettyjä paprikoita. Kovasti olin jälkimmäisen vaihtoehdon kannalla :D Kalorit tänään onneks alle 500kcal, aamulla veikkaan painon kyllä taas alkavan 45:llä. Ärsyttää tämä jumitus! >:(



Aamupala:
* 1,2dl mustikkakeittoa leseillä + kahvia

Töissä:
* Salaatti (30gjäävuori, 42g 2% raejuusto, 42g kurkku, 30g ananas, 18g p-sipuli)

Kotona:

* puolikas reissari pippurisella kinkulla
* puolikas annos havrea + 1,5dl mustikkakeittoa
* päärynä-vanilja cottifrutti
* Kana gordon bleu 58g (autsssss :()

= 454kcal