Olen siis taas takaisin, vaikkakin vaaka näytti aamulla 44,7kg. Eilen illalla survoin aurajuustoa, jätskiä, hilloa, banaania ym. oikein urakalla taas nassuun ja nyt päätin, että tää saa loppua.
Mähän pudotin silloin rasvanpoltto-keittokuurin aikana painon 53 - alle 50:n, missä olen painon pitänyt joten on aika ryhtyä toimenpiteisiin :D

Aloitin siis jälleen "paaston". Paasto on ehkä vähän väärä sana nyt tälle ruokavaliolle, jota tulen ensi viikon ajan tästä päivästä lähtien noudattamaan (älkää siis paastoilijat vetäkö herneitä nenään), mutta kuitenkin.
Tänään noudatan sitruunamehupaastoa ( kts. ), jota haluaisinkin ylläpitää ensiviikon torstaille saakka, mutta itseni tuntien epäilen tuota itsekuriani suuresti. Noh, olen kuitenkin voittaja jos kykenen edes 3 päivää tuohon, eli maanantaihin saakka. Loput päivistä perjantaihin saakka, jotka ei sitruunamehupaastolla onnistu saavat sisältää ainaoastaan nestemäisessä muodossa olevaa ruokaa, eli keitot (omatekemät) , mehukeitot ja profeelin jugurtit (40kcal/100g) on sallittuja. Tottakai pyrin pitämään tätä ruokavaliota mahd. pitkään, mutta torstaihin saakka, enpä usko ;) Minun on myös pakko sallia itselleni joka-aamuinen kahvi - ilman sitä en herää. Ja tupakoista en luovu, vähentää voin kyllä :D

Tähän saakka päivä on sujunut oikein hyvin ja näläntunteelta on vältytty. Olen tällä hetkellä töissä ja tietenkin toi yks herkkunaama saapui lakupingutuutti kädessä ja käsi ojossa tänne :D Paniikki iski ja vastasin vieväni sen pakastimeen vedoten siihen, että olin juuri syönyt ja aivan täynnä. Pakkasessa se saakin pysyä. Ja mä voin kertoa etten ota enää yhtään vloppuvuoroja tähän työpaikka nro kakkoseen. Kiva olla töissä ihan pihalla kaikesta ja muutenkin peukalo keskellä kämmentä, kun vuoron pari on nyt kuukaudesa tehnnyt.


Aamupaino: 44,7kg

1752947.jpg