Jee, paino siis vihdoinkin laskenut :) Voi kun painaisin ensi viikon lopulla 48 alkavan luvun. Olen menossa kaverin valmistujaisiin silloin lauantaina ja olisi mukava jos joku edes huomaisi minun laihtuneen (en ole siis ko. kaveria nähnyt maaliskuun jälkeen). Sielä tietenkin on taas kaamea määrä ruokaa tarjolla, mutta ehkä mun ei tarvii vetää samanlaisia övereitä kun viime viikonloppuna. Se ainakin lohduttaa, että tulevana vloppuna olen töissä, joten repsahdukset ovat vältettävissä :D Mun pitäis tänään käydä kattelemassa jotakin hametta sinne valmistujaisiin. Tuntuu vaan typerältä kun en normaalisti käytä kun housuja ja korkeintaan jotain farkkuhametta legginssien kanssa. No jos sitä löytäis jonkun käytännöllisen, jolle ois käyttöä ton jälkeenkin. Pitää koittaa syödä tänään säästeliäästi, sillä illalla meen mahdollisesti kaverille kattomaan leffaa ja hätävarana toimii kurkku ja dippi :D

----

Iski sitten hieman nälkä ja oli pakko vääntää ihan lämmintä ruokaa itelleni, ettei mee myöhemmin mässäilyks jollain epäterveellisellä. Ja nyt on kyllä ihan ähky olo :( Söin semmosta kidneypapu-täysjyväriisimössöä. Näkyy kyllä saletisti huomisessa painossa nää syömiset ja morkkis tuli :(
Ja huomena joudun mennä ravintolaan syömään, että varmaan pakko paastota ennen sitä...Kattelin tota a al carte listaa, jsta löysin pari vaihtoehtoa ja nyt kysymys kuuluukin:

Kumpaa minun kannattaisi tilata?

A) Salaatti -> Vuohenjuustoa
mansikkaa, granaattiomenaa, melonia ja yrttiranskankermaa
vai
B) Broileria & munakoisoa
tandoori-marinadi


1567908.jpg


Syömiset:

* 2 kuppia kahvia
* Suurustettua kanakeittoa
* Mustikkakeittoa vehnäleseillä
* Mung-pavun ituja
* Pro-feel persikka-passionjugurttia
* Kidneypapu-riisimössöä
* Salaatti persikalla
* Red bull sugar free

= 615 kcal!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!