1752942.jpg

Aamupaino 43,2kg :) Jeejeeeee. Nyt ei kyllä haittaa vaikka huomen aamulla olisikin vähän noussut. Tärkeintä että sais sen pysyvästi alkamaan 43:lla ennemmin kuin 44:llä. Ja tiedän, että lomalla niitä kiloja saattaa pari tulla, joten siihenkin on valmistauduttava :D

Tänään on onneks vapaapäivä. Oon koittanut olla muka ahkera ja tehdä vähän mun opinnäytetyötä. Hyvin vähän oon kylläkin taas saanut aikaiseksi mitään. Voi kun joku tekisi tän mun puolestani. Voisin vaikka maksaa sille henkilölle.

Mun kamerasta on akku vähissä ja perkule oon tietenkin kadottanut sen laturin :( Pakko koittaa etsiä se jostain. Tarvitsee kuitenkin ottaa se lomalle mukaan. Ja lähtöhän lähenee viikko enää jäljellä, ihanaa :) Pääsee nollaamaan aivot ihan kunnolla, en todellakaan aio vaivata päätäni ajattelemalla mitään töihin tai kouluun liittyvää. Jos vaan siihen kykenen, hah.

Tänään on aamu alkanut, kupilla kahvia, lasillisella lämmintä vaahteasiirappi-sitruunamehuvettä ja red bullilla. Lämpimiä kasviksia voisin tehdä ruuaksi päivällä ja/tai sitten teen sen parsakeiton. Solariumissakin meinasin käydä. Pitää koittaa hankkia nyt tätä pohjarusketusta, ettei sitten kärähdä heti.


----
edit.

Syömiset tänään hyvin, n.350kcal luokkaa. Menin kyllä syömään pienen jauhelihapihvin, jonka olisin voinut kyllä korvaa tervellisemmälläkin vaihtoehdolla :( Lauantaista tiedän sen verran, että tehdään kaverin kanssa broiler-pastasalaattia ennen baaria, mutta ei kai tuo niin paha ole jos en mitään muuta raskasta syö lauantaina. Kai :D Pakkopakkopakko päästä bikinikuntoon, että kehtaan viikon päästä sielä rannalla maata :)


Aamupaino 43,2kg
(minkä takia mun yhdistää tuon luvun automaattisesti 53,2 kiloksi. Meinasin ensiksi niin
 kirjoittaakin)