1739817.jpg


Jepjep. Olin jo salaattia vääntämässä tuossa aamulla, kun iski paha olo. Napsin papaijat (100g) salaatin päältä ja heitin loput roskiin (fiksu minä, joo-o). Maha meni niistä papaijoista ihan sekaisin :( Aattelin että syön sitten tänäänkin töissä cottifrutin. Kalorit jää tältä päivältä alle 500 vaikka sisällytän tähän päivään vielä 2x reissarin puolikkaan + cottifrutin illalla :)

Onpahan taas oikein ihana aamu töissä. Heti toiselta asiakkaalta tuossa sain kuulla tekstiä "Haista paska, saatana", kun tämä tuli hoitamaan ilman valtakirjaa toisen henkilön asioita ja kohteliaasti ilmoitin, että valtakirja tarvitaan, jotta voin ko. henkilön sopimuksia katsoa ja tehdä muutoksia. Aivan niin, ainahan se minun vikani on. Joko se ettei sinulla rakas asiakas ole henkkareita mukana tai valtakirjaa toisen asioita hoitaessa tms. Ja minulla kun on ohjeistus, jonka mukaan minun ON TOIMITTAVA täällä liikkeessä ja vaikka sinä kuinka haistattelisit tai vittuilisit minulle, en voi toimia ohjeistuksen vastaisesti, vaikka SINUSTA minun näin kuuluisi menetellä. Argh!! Mukava päivä näin aamun perusteella siis tiedossa. Voi jee. Päivittelen tossa myöhemmin :>


----
edit.

Työpäivästä selvittiin kuin selvittiinkin ;) Käytiin kaverin kanssa kaupoilla, mukaan tarttu ihana musta semmonen vähän pidempi t-paita onlysta, jonka kanssa vois käyttää legginssejä. Jäätelöt ostettiin myös, söin Pirkan passion-sorbettipuikon (77,5kcal!!) Oli kyllä tosi hyvää. Lisäksi oon nyt löytänyt ihan huipun raejuuston, Lidlin cottage cheese light (72kcal/100g). Se on semmosta vähän pienempänä olevaa raejuustoa, ai että :)~ Kävin ostaa töihin huomisellekin sitä.

Äitin kanssa taas vaihteeks mennyt hermot. Sain tossa kaverilla ollessani viestin: " nyt kyllä suutun: laitoin pesuun ne sun farkut, jotka on "25 ja otit ne pois avaamatta vetoketjua. Laitan sut lihotuskuurille, mieti nyt vähän.." Ko farkut on Pepe Jeansit, jotka oikeesti ON isompaa kokoa. Sanoin myös että sisko käyttää niitä kanssa, että.. :D Äiti ei tunnu tajuavan, että koska oon näin lyhyt, niin sen takia mahdun pienempiin farkkuihin, kun esim. mua 15cm pidempi ja paljon laihempi ihminen >:( Vedin tossa nyt sitten loput papaijat purkista sen naaman edessä suuhun, jotta olisi tyytyväinen :D

Tänään syötyä:

* kahvi rasvattomalla maidolla
* 120g papaijaa
* 2 mariannea
* päärynä cottifrutti
* 75g lidlin raejuustoa
* 30g Ainon karpalo-kinuski jätskiä
* pirkan sorbettipuikko
* hapankorppu
* 120g papaijaa

= n 550kcal (eli enemmän kuin tarpeeksi. vähemmänkin olisi voinut olla)