1707068.jpg

Toinen aamu peräkkäin painolla 44,7kg. Tuntuu toisaalta kevyeltä, mutta huomaan kyllä edelleen virheeni. Läskit mahassa, höllyvät reidet ja perseen. Oon koittanut joka ilta tehdä venytyksiä, vatsoja, käsilihaksia ym..Tuloksia odotellessa :D Ainoa missä oon huomannut muutosta on mun kädet. Allit on pienentynyt ja lihakset ees vähän kasvanut :) Voi että kuinka mä odotankaan sitä etelän reissua ja ennenkaikkea sitä, että oon timmissä kunnossa sillon. Vois kerrankin nauttia vaan auringosta ja olla häpeilemättä kroppaansa.

Kohta olis taas töihin lähtö, aika puuduttavaltahan tää taas tuntuu. Viime yönä sain nukuttua hyvin, siitä oon iloinen. Ehkä tää päivä vielä tästä paremmaks kääntyy (kunhan sais ittensä vaan hereille)

----

edit.

Voi jee(sus), meillä taas töissä pieni kriisi pukkaa päälle. Esimies on lomalla ja yks päättää sitten jäädä kahdeks viikoks sairaslomalla. Täähän nyt sitten tarkottaa käytännössä sitä, että ens viikon vapaapäivä jää pois ja samoin kaikki muutkin. Ja huomena on oltava yksin töissä :( Ja syömisen+vessakäynnit voi melkeinpä sitten unohtaa huomisen osalta :D Sata kovaan ääneen huokailevaa ja ahdistunutta ihmistä tuskailemassa jonossa, ai että miten ihanaa!

Olin suunniterllut meneväni pitkästä aikaa lenkille, mutta varmaan tonne mitään mennään ku vettä sataa niin kovaa kun vaan voi. Olin jo ladannu podilleni lisää musiikkia :( Kokeilin äsken jotain siskon vaatteita. Tuli ihan älytön ahistus ja oon tasan varma että näytän ihan helvetin läskille ja yöööh. Katoin vaan itteäni peilistä ja manasin itsekseni että läski matraani, jonka äiti sitten sattu kuulemaan ja alkoi taas tiuskinta tyyliin: Sähän oot nyt jo noin riuku, ei tarvii laihtua enää yhtään. Vastasin lopettavani laihduttamisen vasta kun mulla ei tuu enää näitä saatanan vatsaihramakkaroita. Ja miks söin niin paljon tota kukkakaalipaistosta, miks!!!? hyvä ku ei maha räjähtänyt. mä en kestä enää itteäni!






Aamupala:
* puolikas annos havrea+1,5dl mehukeittoa ja kahvi

Töissä:
* 3,5dl parsakeittoa

Kotona:

* 400g kukkakaalipaistosta
* puolikas reissumies juustolla ja kurkulla

 = n. 520kcal

HELVETTI MIKÄ IHRAKASA SUURSYÖMÄRI MÄ OON TÄNÄÄN TAAS OLLUT, OKSETTAA!