1719278.jpg

 

Joo, otsikkokin kertoo tän hetkisen olon - pikku possu (vähintäänkin) :D. Olin eilen ihan paineissa sen kukkakaalipaistoksen ahmimisen jälkeen. Mutsin kanssa otettiin taas yhteen syömisistäni. Riitelin itteni kanssa, kun kaiki vaatteet näytti ihan kuvottavilta mun päällä. Tästä sitten seurasi suunnilleen mamman kanssa seuraavanlainen "keskustelu".

" Nyt lopetat ton laihduttamisen samantien, oot laihtunut tosi paljon ja jotenkin sokeutunut, ettet ite sitä ees tajua "

" Joojoo, lopetan heti kun saan nää vatsaihrat ja allit pois ja piste. Kuvotan itse itteäni ja se on vaan mun oma ongelma "

" Kohta viedään sut jonnekkin hoitoon tai jotain, etkä kyllä tasan enää laihduta "

" Tiiätte kyllä itekkin että mä SYÖN. Mutta nyt on semmonen olo että oon syöny ihan v*tustin liikaa ja ahdistaa. En mä itteäni nälässä normaalistikaan koskaan kituuta "

jne. Hauskinta tässä on se, että mutsi on painanut sen jälkeen, kun synnytti mut, niin 43kg. Muistan pahimpina valasaikoinani, kun kokeilin jotain sen vanhoja farkkuja, mitä se on käyttänyt sen jälkeen kun mut sai, niin hyvä että mahtu reisiin asti. Ja siihen jäi. Että turha sen on mulle puhua mistään laihduttamisesta. Nyt siskon ja veljen saatua se on pyöristynyt. Ei se mikään läski oo, mutta pyöreä. Tuli muuten noista farkuista mieleen, että voisin illalla ettiä ne ja kokeilla. Tuskin menee edelleenkään päälle :D

Voin niitä mun mittojakin koittaa tänään saada tänne laitettua, en vaan oo löytänyt mitään muuta, ku sellasen metallisen mitan. Sen nauhamitan kun jostain löydän, niin saan niitä mittojakin laitettua.

Tänään skippasin aamupuuron, että sain ostettua grillatun kananrintasubin :D Olin taas siis pikku(iso)possu. Mutta siinä ei onneks ollu ku reilu 300kcal, en ottanut juustoa ja makealla sipulikastikkeella ainoastaan ton. Illalla jos nälkä yllättää, niin syön sitten sen puolikkaan puuroannoksen ja keittoja saan juua kyllä rajattomasti :) Jos vaikka vois toi paino taas huomiseks laskea, kun ei tuu kello 19 aikaan vedettyä 400grammaa kukkakaalimättöä mahaan :D Aamupainohan mulla tosiaan oli +200g eiliseen, eli 44,9kg :(

Aamupala:

* kahvi rasvattomalla maidolla ja 1,7dl mehukeittoa leseillä

Töissä:

* 15cm grillattu kananrintasubi ilman juustoa ja makealla sipulikastikkeella

Kotona:

*  puolikas annos havrea mehukeitolla
* reissumies (kansi) pippurisella kinkulla
* red bull

= 540kcal :´´(