Huomenia :) Eilinen päivä meni syömisten suhteen taas ihan kivasti, alle 500kcal ja tänään aamupaino 47,0kg. (sinne 46:lla alkavaan lukuun nyt jo, jooko??) Töistä päästyäni lähin ettimään niitä farkkuja. Voin kertoa, että johon oli ahistava kokemus :D Mulla ois kepeesti mennyt kuusikin tuntia aikaa farkkuja sovitellessa, mutta kun aikaa ei valitettavasti niin paljoa ollut. Löysin yhdet aivan ihanat Hilfigerin farkut (oli myös aika suolasen hintaset) Palasin vielä sovittamaan niitä ja äkkäsin kivat Pepe Jeansin farkut, joissa kerrankin oli täysin oikea pituus mulle, 28" :D Valitettavaa oli, että mallikappaleena olleet farkut sopivat mulle ihan täydellisesti, joten iski valinnanvaikeus. Ostin sitten molemmat ja aattelin, että sovitan vielä himassa kummat mä otan, muttaarvatkaa onnistuinko siinä - en. Mä oon kyllä nyt ihan täysin broke piiiitkäääään. Onneksi en sortunut ostamaan yhtään mitään muuta. Mun on oikeesti nyt pakko saada rahaa säästöön, ei tästä muuten mitään tule. No, tein itseni kanssa diilin, etten osta uusia farkkuja ennen ens joulua. Alla oleva kuva niistä Tommyn farkuista. Ei kyllä mun päällä oo noin kireet reisistä..vammaset koot siis :)

1636756.jpg

Tänään pitäis vissiin kai mennä kaverille yökylään :) Mikä tarkoittaa = leffoja ja SYÖMISTÄ. Mutmut, ehkei kannata vielä stressata niistä. Ostan jotain miniporkkanoita tms. Mutta sipseihin tai karkkeihin  EI kosketa. Koita nyt tyttö sitten muistaa, että jos niitä tunget suuhusi, ET ainakaan laihdu, mitä haluat!!

1623336.jpg

Syömiset:

* Kahvi rasvattomalla maidolla
* Varraspala
* 1,5 broilerin minuuttileikettä + muutama oliivi ja 45g raejuustoa (töihin)
* 2x Varraspala porsaanfileellä
* 2dl Parsakeittoa
* Voisilmäpulla ja valkoisen tobleronen palanen (kaverilla)!!!!!!!

= n. 855kcal